Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: از مهم‌ترین اموری که می‌تواند دولت سیزدهم را در انجام رسالت سنگین و مهم خود موفق کند شناسایی نیروهای متخصص، متعهد، مردمی، خدمتگزار ساده‌زیست و خداترس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ملاحسنی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار داشت: در شرایطی که فشار اقتصادی، بیکاری، هجمه‌های خارجی، ناکارآمدی‌های داخلی و تبلیغات گسترده برای عدم حضور در انتخابات در کنار پمپاژ ناامیدی به آینده در داخل و خارج و بسیاری دیگر از عوامل، دست در دست هم داده بود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی را با خطر روبرو کند اما این دسیسه با حضور مردم خنثی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که خواسته نظام سلطه تضعیف و نابودی جمهوری اسلامی است، بیان داشت: در انتخابات 28 خرداد با عنایت پروردگار و هوشیاری، وفاداری، موقعیت‌شناسی، پایداری و اعتماد مردم عزیزمان نقش‌برآب شد و حماسه‌ای دیگر در حضور مردم در صحنه حمایت از نظام و انقلاب شکل گرفت و رئیس‌جمهوری انقلابی، ولایت‌مدار و پرتلاش انتخاب شد.
مسئول سیاسی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم تأکید کرد: مردم سال‌هاست که جز شعارها و وعده‌های پوچ و توخالی از مسئولین اجرایی کشور چیزی ندیده‌اند علاوه‌برآن رانت شبکه‌های مافیایی قدرت و ثروت موجب شده مقام و امکانات در دست عده‌ای خاص باشد تا با بازی‌های فریبنده سیاسی مردم را فریب داده و خود بیشتر خوردند و بردند و فاصله طبقاتی و اجتماعی خود را با مردم بیشتر و بیشتر کردند.
وی تصریح کرد: اکنون مردم به فردی از جبهة انقلاب و مردم رأی داده و بسیار امیدوارند تا آیت‌الله رئیسی که جدیت، قاطعیت پیگیری، عدالت‌خواهی، فساد ستیزی و مردمی بودن را به‌صورت علنی و ملموس در ریاست قوه قضائیه به‌روز داده است قطار قوه مجریه را دوباره به روی ریل خدمت‌رسانی به مردم قرار داده و مردم پس از سال‌ها طعم شیرین حکومت اسلامی را بچشند و این مسئولیتی سنگین و بس خطیر است .
ملاحسنی خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین اموری که می‌تواند دولت را در انجام رسالت سنگین و مهم خود موفق کند شناسایی نیروهای متخصص، متعهد، مردمی، خدمتگزار ساده‌زیست و خداترس است البته نباید سطح انتظارات مردم را غیرمنطقی افزایش داده و بایستی فرصتی مناسب به دولت جدید داده شود تا با اقدامات جهادی خود بتواند ویرانة برجای‌مانده از دولت غیرانقلابی را بازسازی نماید.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند 
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم