Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با دوشنبه های خدمت و در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، صبح امروز امام جمعه موقت ورامین با هماهنگی فرمانده بسیج ادارات شهرستان ورامین از ندامتگاه خورین واقع در منطقه خیرآباد بازدید کرد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در این بازدید، اظهار کرد: در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی یکی از مناسبت ها شهادت دکتر کچویی است که اهتمام او در بازسازی زندان در امور فرهنگی و تربیتی بسیار کارایی و اثربخشی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از نگاه فرهنگی مجموعه ندامتگاه ورامین به این مسئله مهم، گفت: برنامه های فرهنگی ندامتگاه در زمان فعلی بسیار افزایش یافته است و این برنامه های فرهنگی جمعی آثار و برکات خود را دارد و زندانی نباید تصور کند که از جامعه جدا شده است و یکی از دستورات اسلام آشنایی فرد زندانی با نمازهای جمعه است که در امور معنوی و سیاسی کسب اطلاعات کند و اگر اثر بخش بود، می توان در آینده پس از آزادی فرد زندانی انتظار داشت، که در این فضا بماند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: ندامتگاه می تواند مثل یک دانشگاه عمل کند و فارغ التحصیلان آن با مصائب و تجربیاتی که در این برهه از زندگی خود بدست می آورند، می توانند برای آحاد جامعه الگوی رفتاری و اخلاقی مثبت در مسیر راست و درست شوند.

اختصاص هدیه تولد ۶۰ میلیونی برای آزادی زندانی

نصیریان رئیس ندامتگاه خورین ورامین نیز با تقدیر از حضور امام جمعه موقت ورامین و اعضای حوزه بسیج ادارات گفت: محوریت کار ما اصلاح و تربیت مجرمین است، و اصلاحاتی که انجام گرفته است را ما به عینه در رفتار و روش زندگی برخی از زندانیانی به طور مثبت دیده ایم.

وی افزود: از شش نفر طلبه روحانی در کمک به امور فرهنگی کمک گرفته ایم که بحث های فرهنگی و عقیدتی را برای مددجویان زندانی تبیین و تشریح می کنند و برگزاری مراسم های مذهبی، ملی از جمله مراسم تشییع شهید گمنام، حضور پرچم متبرک گنبد رضوی و برپایی مراسم ارتحال امام راحل و روز جهانی قدس در محیط زندان از جمله فعالیت های امور فرهنگی ندامتگاه بوده است.

رئیس ندامتگاه ورامین از اهدای بسته های معیشتی به خانواده های زندانی خبر داد و تصریح کرد: ۳۶ زندانی از ابتدای سال جاری با کمک خیرین و جلب رضایت شکات آزاد شده اند و جالب است بدانیم یکی از هنرمندان کشوری هدیه جشن تولد خود که بالغ بر ۶۰ میلیون تومان بود را برای آزادی یک زندانی اختصاص داد.

نصیریان ادامه داد: اولین کار ما در اینجا جلب رضایت مردم است و تکریم ارباب رجوع با رضایت مندی های منتقل شده افزایش یافته است، ورودی ما با توجه به گسترش جمعیت و جغرافیای گسترده زیاد است و بیشترین ورودی ندامتگاه از بابت سرقت و بعد از آن مواد مخدر است که تعداد شهرستان پاکدشت با تعداد هفتصد نفر بیشترین زندانی را در این ندامتگاه به خود اختصاص داده است.

وی در پایان با تشکر از مجموعه سپاه و بسیج گفت: حلقه صالحین سپاه برای اولین بار در این ندامتگاه برای زندانیان برپا شد که هم اکنون در کل کشور الگو گیری و اجرایی شده است که در این ندامتگاه از قِبَل برگزاری حلقه های صالحین یک زندانی آزاد گردید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس ندامتگاه ورامین امام جمعه موقت ورامین امام جمعه موقت ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۷۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 748046

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند