Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر استفاده از ظرفیت نمایشگاه‌ها در معرفی توانمندی‌های صنعتی استان با هدف تداوم تولید تاکید کرد.

حبیب امین زاده در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی "صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته" که در تبریز گشایش یافت، در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب‌های صنعت و متالوژی کشور محسوب می‌شود و به دلیل قدمتی که در صنعت ماشین سازی دارد و هم‌چنین با توجه به طرح‌های توسعه‌ای سال‌های اخیر، برنامه ریزی در زمینه شناساندن بیش از پیش توانمندی‌های استان و کشور، در جهت تقویت مناسبات و ارتباطات صنعتگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و روند قابل قبول اجرای دستورالعمل‌های ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در نمایشگاه، ادامه داد: این نمایشگاه یکی از تخصصی ترین و کاملترین نمایشگاه‌هایی است که در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در شرایط فعلی جامعه و با شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های بخش اقتصادی جامعه نیز باید تداوم داشته باشد، افزود: معرفی توانمندی‌های اخیر صنعتی استان و کشور، نیازمند برگزاری نمایشگاهی تخصصی است.

امین زاده، نمایشگاه تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته تبریز را به عنوان یکی از موفق ترین نمایشگاه‌ها از نظر کثرت شرکت کنندگان و کیفیت برندهای شرکت کننده دانست.

به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته از ششم لغایت نهم تیرماه با حضور تولیدکننده‌های داخلی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، خوزستان، زنجان، خراسان رضوی و اردبیل و هم‌چنین شرکت‌های خارجی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، اتریش و هند به صورت نمایندگی در زمینه‌های تولید فولاد، متالوژی پودر، چدن و فلزات غیرآهنی شامل ریخته گری، عملیات حرارتی و آبکاری، خدمات صنعت متالوژی شامل مواد اولیه و کمک ذوب‌ها، قالب‌سازی و مدل سازی، خدمات آزمایشگاهی و تست‌ها، شکل دهی فلزات شامل نورد، آهنگری و جوشکاری، تراش‌کاری، برش‌کاری و پرس‌کاری، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته شامل جرثقیل‌ها، ژنراتورها، موتورهای گازسوز، غبارگیرها، اتصالات و شیلنگ‌های فشار قوی در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

همزمان با این نمایشگاه، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی الاستیک، پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته (تبریز پلاست ) نیز در حال برگزاری است.

این نمایشگاه از ششم لغایت ۹ تیرماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمایشگاه بین المللی تخصصی آذربایجان شرقی ریخته گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۸۷۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴

دریافت 66 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران امروز در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

در نخستین ساعات از آغاز به کار این نمایشگاه احمد وحیدی وزیر کشور در غرفه استان هرمزگان حاضر شده و به صورت مستقیم توانمندی‌های هرمزگان را بررسی کرد.

در ادامه گزارش خبرنگار مهر از این نمایشگاه را می‌بینید.

کد خبر 6090315

دیگر خبرها

  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد