Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسدالله کشاورز سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت:همزمان اقداماتی در وزارت صمت برای تامین مواد اولیه واحد‌های صنعتی در حال انجام است و با توجه به سهمیه‌های ابلاغی در حال حاضر مشکلی نداریم.

اوافزود: ممکن است در مواردی در زمینه آهن اسفنجی کمبود وجود داشته باشیم که به فعالان این بخش توصیه می‌کنیم از محل آهن قراضه نیاز خود را رفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواضافه کرد: در ستاد تسهیل مشکلات صنایع نظیر مسائل مالیاتی، گمرکی و حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به حل چالش‌های یاد شده اقدام می‌شود.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ظرفیت موجود در صنایع فولادی آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و راه اندازی شهرک تخصصی فولاد، شاهد توسعه، اشتغال پایدار و آبادانی در منطقه باشیم.

کشاورزگفت: با آمایش سرزمینی که اتفاق افتاده و به دلیل آب بر بودن این صنایع، تلاش شده است به عنوان بهترین نقطه برای جانمایی، صنایع فولادی استان در منطقه تیکمه داش شهرستان بستان آباد مستقر شوند.

صبح امروز چهارشنبه اسدالله کشاورز سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت به منظور شرکت در جلسه شورای معادن استان و بازدید از پروژه‌های معدنی و صنایع مرتبط وارد تبریز شد.

 اوضمن سفر به شهرستان بستان آباد از صنایع فولادی مستقر در شهرک صنعتی تیکمه داش شامل واحد تولیدی فولاد آذر امین و فولاد کاوه بازدید کرد.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت سپس از واحد صنعتی آهن فولاد جهان سپاهان در غرب تبریز و فاز توسعه آن در شهرک صنعتی شید سلیمانی بازدید کرد.

او قرار است در جلسه مشترک با فولادکاران استان نیز شرکت کند.

مهمترین برنامه سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی در تبریز، شرکت در جلسه شورای معادن استان، با حضور اعضای ملی این شوراست که روز پنج شنبه به میزبانی استانداری آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولیدی صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «نادر نورمحمد» را به عنوان رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشورعراق منصوب کرد.

در حکم انتصاب نادر نورمحمد آمده است:

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی در امر آموزش عالی و بر اساس بند ۷ از بخش ج ماده ۲ قانون‌ تشکیل وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری مصوّب ۱۳۸۳.۶.۱ مجلس شورای اسلامی ایران به مدت دو سال به عنوان «رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق» منصوب می‌شوید. از شما انتظار می‌رود علاوه بر انجام وظایف مصرّح در قانون اعزام مصوّب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و رعایت کامل آیین‌نامه شرح وظایف رایزنان علمی مصوّب ۱۳۸۸.۲.۲۰ دو وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور مربوط به ارتباطات علمی و فناوری کشور محل مأموریت را به عنوان رایزن علمی در آن کشورها اجرا کنید.

همچنین بر شناسایی دقیق استعدادها و امکانات علمی موجود در آن کشور، ایجاد زمینه‌ بهره‌برداری از آنها و برقراری ارتباطات و همکاری‌های علمی با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی میهن اسلامی و به ویژه جذب دانشجویان و فناوران، با هماهنگی سازمان امور دانشجویان، مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی وزارت و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در آن کشور در چارچوب سیاست‌های دولت تأکید می‌کنم. تندرستی و توفیق روزافزون شما را در اجرای احسن مأموریت‌های محوله از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 6090123

دیگر خبرها

  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع