Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - کارکنان عملیاتی مناطق شش‌گانه شرکت نفت فلات قاره ایران، از علیرضا سلمان‌زاده مدیرعامل این شرکت، به دلیل تلاش‌ها و پیگیری‌های همه‌جانبه‌اش در راستای اصلاح محدودیت‌های حقوق و دستمزد همکاران عملیاتی قدردانی کردند.
در نامه قدردانی کارکنان عملیاتی شرکت نفت فلات قاره ایران از سلمان‌زاده که در اختیار شانا قرار گرفته، آمده است: «امروز روز بزرگی برای متخصصان صنعت بزرگ نفت و گاز است که به واسطه تنگ‌نظری‌های قانونی، چندین ماه را بدون یاور در زیر فشارهای حقوقی قرار گرفته بودند و تنها ملجأ و امیدشان در طومارها و نامه‌ها مدیرعاملی بود که از روز اول خود را همچون برادری برای کارکنان قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاریخ صنعت نفت فراموش نخواهد کرد که در سخت‌ترین روزها و به دنبال درخواست‌های به‌حق همکاران محترم، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران تمام‌قد در کنار پرسنل عملیاتی ایستاد و در سکوت خبری و بدون تبلیغات و نمایش با تلاش و پیگیری همه‌جانبه و قبول همه تبعات با بسیاری از مراجع تاثیرگذار برای اصلاح محدودیت حقوق همکاران مذاکره و رایزنی کرد و همراه و همدم همکاران عملیاتی شد.
ان‌شاءالله با مصوبه دیروز هیئت‌دولت که تدوین طرح اولیه و پیش‌نویس آن به بازدید مسئولین از سکوی سلمان بازمی‌گردد، این دغدغه کارکنان رفع خواهد شد.
لذا ما کارکنان عملیاتی و اقماری همانگونه که امام رضا(ع) فرمود «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ»، برخود لازم می‌دانیم بدین‌وسیله از زحمات سکاندار بزرگ شرکت نفت فلات قاره ایران، جناب مهندس علیرضا سلمان‌زاده در راستای حفظ و پاسداری از حقوق کارکنان و همچنین توسعه میادین نفتی در سکوها و مرزهای دریایی صنعت نفت ایران قدردانی و اعلام نماییم هم‌راستا با اهداف مدیریت ارشد، بیش‌ازپیش در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های صنعت بزرگ نفت و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران عزیز با قدرت بیشتر در شرکت نفت فلات قاره ایران قدم برخواهیم داشت.
خدا قوت و یا علی مدد»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت نفت فلات قاره ایران کارکنان عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممکن است فاجعه بم تکرار شود !

به گزارش همشهری آنلاین،‌ محمد آئینی ظهر امروز در همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی که در سالن شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، با تاکید بر اینکه مردم در بافت فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیررسمی حق حیات دارند و جان آن‌ها در خطر است، گفت: در ایران ۱۷۰ هزار هکتار بافت فرسوده، حاشیه‌ای و تاریخی و بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان وجود دارد.

وی با بیان اینکه شوراها باید زبان گویای مردم باشند، افزود: در صورتی‌که جریان نوسازی مسکن در بافت‌های ناکارآمد و فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌ای مانند بم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به برخی از حقوق مردم ساکن در بافت‌های فرسوده، خاطرنشان کرد: این شهروندان در وهله اول حق حیات دارند، باید حقوق آنان به رسمیت شناخته شده و به منظور نوسازی واحدهای مسکونی در سکونتگاه‌های غیررسمی، موانع صدور اسناد مالکیت به منظور فراهم شدن امکان دریافت تسهیلات برطرف شود.


آئینی با اشاره به نهضت سنددار کردن اراضی در سکونتگاه‌های غیررسمی، تصریح کرد: بهره‌مندی از امکانات شهری در حد متوسط محلات برخوردار شهری و فراهم کردن زیرساخت‌های خدمات آموزشی، فرهنگی، ورزشی، درمانی، بهداشتی اهمیت دارد.

وی با اشاره به بیش از ۶۰ درصد معابر در بافت‌های فرسوده شهری، خاکی هستند، ابراز امیدواری کرد: با همکاری وزارت راه و شهرسازی و تخصیص قیر، طی مدت باقیمانده از دولت، هیچ معبر خاکی در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند متناسب با پراکنش جمعیت در این مناطق، خدمات و زیرساخت‌های لازم را تأمین کنند.

وی حق اشتغال را از دیگر حقوق ساکنان مناطق بافت فرسوده شهری برشمرد و گفت: باید با ارائه آموزش‌های شغلی، زمینه اشتغال‌زایی برای ساکنان این مناطق فراهم شود.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در پایان با تأکید بر ارائه تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی صدور پروانه ساخت‌وساز در مناطق فرسوده و ناکارآمد شهری خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات و امکانات و حمایت‌های نهضت ملی مسکن، حق تغییر کاربری طبقات همکف و صدور پروانه ساخت‌وساز برای واحدهای مسکونی با هر متراژ زمین، از اهرم‌های تشویقی دولت در بافت فرسوده است.

کد خبر 847896 منبع: تسنیم برچسب‌ها بافت‌ فرسوده خبر مهم

دیگر خبرها

  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است