Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

خواننده مشهور در حرم امام رضا (ع) / شفاف سازی آقای بازیگر درمورد تاریخ تولدش/ تصاویری دیدنی از کودکی امیرمحمد در کنار عموپورنگ

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

 

کوروش تهامی، بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون در پی فوت پدرش، پست زیر را در صفحه خود منتشر کرد.

 

پیمان طالبی، مجری برنامه «طبیب» در جدیدترین فعالیت مجازی اش تصویری از خود را به اشتراک گذاشت و نوشت:

"ظاهراً تنها چيزى كه توى دنيا عادلانه تقسيم شده ، عقله
چون هيچكس نميگه مالِ من كمه .

پ.ن : ميگه؟"

 

نیما شعبان نژاد، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از کودکی و بزرگسالی خود را در صفحه اجتماعی اش منتشر کرد.

"همچنان کودکم را ترجیح میدهم و مراقبش هستم
چقدر شبیه کودکیم هستم !؟"

داریوش فرضیایی، مجری برنامه های کودک و نوجوان در واکنش به خوانده شعر آهنگش در سریال « دودکش2» پستی را منتشر کرد.

"دیواری کوتاه تر از دیوار عموپورنگ نبود !!
حالا یه کاری کنید :
همین آهنگم دیگه پخش نکنند"

 

سیدبشیر حسینی، داور برنامه «عصرجدید» با ابراز دلتنگی برای حرم امام حسین (ع) استوری زیر را منتشر کرد.

 

امیرمحمد متقیان، بازیگر و همکار همیشگی عمو پورنگ، استوری زیر را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته مجازی هنرمندان بازیگر سینما و تلویزیون خواننده معروف مجری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود

به گزارش حوزه استانهای خبرگزاری تقریب، سعید سلامتی در حاشیه چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: این شرکت از آبان ماه 1399 برای دومین بار شروع به فعالیت کرده و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب شرکت موقوفات مبین (70 درصد سهام و 30 درصد بخش خصوصی) توانستیم دوباره شرکت را فعال کنیم.

وی در ادامه خبر داد: در حال حاضر ظرفیت اسمی دامداری این شرکت دو هزار و 500 رأس گله مولد است و در حال حاضر با یک هزار و 700 رأس دام نسبت به تولیدات مختلف اقدام می‌کنیم؛ تولید شیر و گوشت از تولیدات این شرکت است.

مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر با 600 رأس دام تولید 25 تُن شیر داریم، تصریح کرد: در این شرکت اشتغالزایی 50 نفر به صورت مستقیم و در چند شیفت شبانه‌روزی داریم.

سلامتی در خصوص فرهنگ وقف و تأثیرات آن بیان کرد: این دامداری در سال 1385 شروع به فعالیت کرد ولی متأسفانه در سال 1395 به دلایل مختلف از جمله مشکل در تأمین منابع مالی اتمام کار داشت؛ شرکت چند سال فعالیت نداشت ولی با سرمایه‌گذاری سازمان اوقاف در سال 99 دوباره به فعالیت برگشته و افزایش اشتغالزایی، رونق تولید، کمک به توسعه شرکت با هدف تأمین گوشت و لبنیات برای مردم از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: سالانه سود حاصل از فعالیت این دامداری در بخش‌های مختلف وقف و همچنین برای ایتام، مدرسه‌سازی و دیگر امور خیریه صرف می‌شود.

مدیر تولید شرکت کشت و صنعت دامپروری مهر ماندگار گلستان با اشاره به اینکه در شرکت ایجاد آمیخته‌گری برای تولید دام‌های سازگار با آب و هوا و شرایط کشور یادآور شد: این شرکت دانش‌بنیان است و در بحث اصلاح نژاد دام و پرورش گاو شیری به صورت علمی فعالیت دارد؛ برای حفظ و صیانت از نژاد سرابی به عنوان نژاد اصیل ایرانی در حال تکثیر دام هستیم.

بنا به این گزارش، چهارمین دوره نمایشگاه دستاوردهای وقف با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان از پنجم اردیبهشت ماه آغاز به کار کرده و 39 شرکت دانش‌بنیان در این دوره نمایشگاه حضور دارند که نسبت به نمایشگاه های سال گذشته افزایش داشته است.

شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در حوزه‌های صنعت، عمران و تکنولوژی، کشاورزی نوآور، شیلات بهره‌ور و  فناوری‌های نوین پزشکی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)