Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش بهشتی گفت: 2 پروژه عمرانی - ورزشی در شهرستان دورود در مسیر تکمیل وافتتاح قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ بهشتی روز دوشنبه در این گفت وگو با اشاره به تعداد پروژه های عمرانی – ورزشی در شهرستان دورود ، اظهار کرد: فاز اول ورزشگاه 5 هزارنفری  چغا بهرام وهمچنین  زورخانه دورود  2 پروژه  ورزشی هستند که در این شهرستان در مسیرتکمیل و  افتتاح قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه پروژه مجموعه ورزشی  5 هزارنفری  چغا بهرام در اسفند ماه 99 نیز توسط ریاست محترم جمهوری  به افتتاح رسیده است ، افزود: این مجموعه در آن زمان دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بود ولی فاز اول که دارای چمن مصنوعی ،آسفالت پیست دوومیدانی ،رختکن شماره 1 و2 ، نصب 2500 صندلی سکوی آن وهمچنین برج نوری مجموعه تکمیل شده که  در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

رییس ورزش وجوانان دورود تصریح کرد: به جز طرح برج نوری که توسط اداره کل ورزش وجوانان لرستان انجام گرفته است مابقی طرح های این پروژه ورزشی توسط شرکت توسعه ونگهداری  اماکن ورزشی کشور به انجام رسیده است.

او گفت: پروژه زورخانه دورود نیز با پیشرفت فیزیکی  80 درصد توسط مسکن وشهرسازی  در روند تکمیل قرار دارد که به احتمال زیاد در هفته دولت یا هفته تربیت بدنی 1400 به افتتاح خواهد رسید.

بهشتی  یادآورشد: همچنین طرح احداث سالن مسابقاتی دورود نیزدر مجموعه ورزشی چغا بهرام  پیشنهاد داده شده ولی هنوز به تصویب نرسیده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح پروژه دورود ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود

 محمد کرمی  در نشست بررسی مشکلات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار کرد: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحد های تولیدی افزایش پیدا کند.

وی افزود: باید نشست اختصاصی برای کشت پنبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود زیرا باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره‌گیری کرد.
  در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • وزیر دفاع پاکستان: هیچ مانعی نباید روند تکمیل پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان را متوقف کند
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود