Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،هادی حق شناس استاندار گلستان در جلسه کمیسیون اتباع و مهاجرین خارجی گفت: فرزندان اتباع با مادران ایرانی و پدران خارجی که قریب به ۶ هزار نفر هستند از هویت و شناسنامه ایرانی برخوردار خواهند شد و باید موانع باقی مانده پیش روی این اقدام هرچه سریعتر رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:قریب به ۳۰ هزار نفر اتباع مجاز و غیرمجاز در گلستان حضور دارند که برای تاییدیه‌های هویتی پاسخ استعلامات از اطلاعات سپاه و یا اداره کل اطلاعات کفایت می‌کند.

حق شناس گفت:هزار و ۶۵۰ دانش آموز اتباع خارجه در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند که باید اقدامات لازم صورت گیرد تا آن‌ها به تحصیل خود در مدارس ادامه دهند.

او گفت:باید مشکلات و مسایل اردوگاه اتباع خارجه احصا و هرچه سریعتر رفع شود.

استاندار گلستان گفت:با توجه به تحرکات طالبان در افغانستان امکان هجوم مردم به مرز‌های کشور و استان وجود دارد که به دلیل شیوع نوع دلتای ویروس کرونا مراقبت‌ها و رعایت شیوه نامه‌ها باید تشدید شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوازم خانگی گرانی لوازم خانگی لوازم خانگی ارزان قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۵۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از روند آماده سازی اراضی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شهر بوشهر به همراه مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ضمن تأکید بر تسریع در روند آماده سازی و رعایت ضوابط فنی در اجرای زیرسازی معابر گفت: سرعت بخشیدن در واگذاری قراردادها به متقاضیان و الزام بر رعایت فرصت زمانی مشخص جهت اخذ پروانه ساخت و احداث بنا در موعد مقرر ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر تصریح کرد: بر این اساس متقاضیان از زمان دریافت قرارداد واگذاری، سه ماه جهت اخذ مجوز ساخت فرصت خواهند داشت.

در این بازدید که با حضور مدیر عامل آبفای استان نیز همراه بود روند اجرای آبرسانی به پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیز مورد پیگیری و تأکید قرار گرفت.

کد خبر 6091472

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • توقیف دارایی‌های روسیه دلارزدایی را تسریع می‌کند
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است