Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند، که از این تعداد قریب به دو هزار بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

علیرضا زالی بعد از ظهر پنجشنبه ۱۷ تیر ماه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان تهران، گفت: استان تهران مانند بسیاری از استان‌های کشور وضعیت قرمز کرونایی دارد و اکثر شهرستان‌های این استان قرمز هستند، در حال حاضر بیش از پنج هزار و ۶۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند، که از این تعداد قریب به دو هزار بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعداد مراجعات سرپایی بیماران کرونایی طی هفته جاری رشد چشمگیری داشت، به طوری که روز گذشته ۱۴ هزار مراجعه سرپایی به بخش بهداشت و درمان استان تهران را شاهد بودیم، در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۳۴۰ بیمار جدید در استان تهران بستری شدند و عملاً می‌توان گفت، وارد پیک جدید ویروس کرونا شده‌ایم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران افزود: روز گذشته با رؤسای بیمارستان‌های استان تهران جلسه داشتیم و همه به حالت آماده باش در آمدند.

وی تعداد ترخیص‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران را ۸۹۰ بیمار کرونایی اعلام کرد و افزود: این تعداد ترخیص نسبت به ورودی بستری‌ها یک تراز منفی را نشان می‌دهد.

زالی در خصوص وضعیت واکسیناسیون در استان تهران نیز گفت: آمار واکسیناسیون در تهران نیز مانند سایر نقاط کشور وضعیت مطلوبی ندارد و هنوز علی رغم تلاش‌های صورت گرفته عده‌ای از گروه‌های پر خطر را واکسینه نکردیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: تا کنون در تهران یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واکسن کرونا در مجموع دز اول و دوم تزریق کرده ایم، که بالغ بر ۴۸۰ هزار نفر دزهای اول و دوم را دریافت کرده اند وی طبق آمار ۸۱ درصد از گروه سنی بالای ۷۰ سال در استان تهران واکسن کرونا را دریافت کرده اند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بیمارستان های استان تهران استان تهران بستری استان تهران بیمار کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد افزود: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.
به گفته فرشاد قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند اهدا و پیوند شد.
وی همچنین گفت: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان