Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – امیر عابدزاده که فصل گذشته را در تیم ماریتیمو پرتغال سپری کرد با مسئولان باشگاه پونفرادینا اسپانیا به توافق رسید تا فصل آینده را در این تیم سپری کند.

تیم فوتبال پونفرادینا در لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا موسوم به سگوندا لیگ حضور دارد و فصل گذشته جایگاه هشتم این لیگ را به خود اختصاص داد.

امیر فرزند احمدرضا عابدزاده یکی از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال ایران است که از چند سال پیش پیراهن تیم ملی را برتن کرده و در جام جهانی روسیه نیز روی نیمکت تیم ملی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا عابدزاده پس از این اتفاق با انتشار ویدئویی از تمرینات و نمایش پسرش در تیم‌های مختلف نوشت: «تبریک میگم بهت پسرم بابت اینکه داری مدام به رویاهات نزدیکتر و نزدیکتر میشی و وارد لیگی بهتر شدی در اسپانیایی که همیشه هدفت بود و شک ندارم با توکلت به خداوند و سعی و تلاشت در اسپانیا هم می‌درخشی و هدفهات رو تیک می زنی. موفق باشی.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر عابدزاده احمدرضا عابدزاده احمدرضا عابدزاده امیر عابدزاده خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۷۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت

فینالیست‌های برندکاپ مشخص شدند

طرفداری| روز جمعه گذشته مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه نهایی دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله حذفی شد. دیروز و هفتم اردیبهشت 1403، چهار مسابقه نیمه نهایی در دو دسته A و B برگزار شد و گروه بهمن و آتین در دسته A و تیپاکس و امید بانک سپه در دسته B با شکست حریفان خود راهی فینال دسته‌های خود شدند. شرح نتایج مرحله نیمه نهایی را مشاده می‌کنید:

گزارش تصویری مرحله نیمه نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی