Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران به منظور شناسایی، ساماندهی و ارتقای علمی، معنوی و مهارتی مبلغان آزاد اقدام به پذیرش مبلغان آزاد می کند.

بر اساس این گزارش، اخذ مدرک تحصیلی سطح ۱ و قبولی در مصالبه از مهمترین شرایط پذیرش مبلغان آزاد است.

همچنین دریافت مجوز تبلیغی، محاسبه زمان فعالیت تبلیغی و پیشرفت علمی بر اساس ضوابط در امتیاز بندی برای ارائه خدمات خاص از قبیل اسکان در شهرک مهدیه، استفاده از شهریه تبلیغی مراجع، امتیاز ویژه مرکز خدمات و…، صدور گواهی تبلیغی، کمک هزینه تبلیغی، امکان ادامه تحصیل به صورت غیر حضوری و نیمه حضوری و در نهایت ایجاد فرصت های تبلیغی مناسب از جمله امتیازات پذیرفته شدگان به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران تماس بگیرند.

کد خبر 5255411

منبع: مهر

کلیدواژه: طلاب مبلغان دینی حوزه علمیه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی مریم میرزاخانی حوزه علمیه طلاب دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه تهران دانشجویان امتحانات پایان ترم قطعی برق کنکور 1400 ارتقای اساتید وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش مبلغان آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۸۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد

به دنبال ادامه اجرای روند طرح ساماندهی اتباع خارجی و ایجاد کارگروه های چهارگانه در استان سیستان و بلوچستان، بازگشت اتباع غیر مجاز به کشورشان در سال 1403 نیز با قوت انجام می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین سیستان و بلوچستان از ادامه اجرای طرح ساماندهی اتباع غیرمجاز در سال 1403 در استان خبر داد و اظهار کرد: آمار مرتبط با اجرای طرح ابلاغی از مرکز در شش ماهه دوم سال گذشته 136 هزار و 184 نفر تبعه غیرمجاز استان به کشور مبدأ بوده است که این رقم نسبت به دوره مشابه آن در سال قبل 22 درصد رشد داشته است.

منصور سعیدی افزود: در سال جاری نیز مجموعه دستگاه های عضو کارگروه های چهارگانه؛ اجرای طرح ابلاغی از مرکز عزم خود را جزم کردند تا اجرای طرح مذکور را در سال جاری با اهتمام بیشتر در مقایسه با سال قبل ادامه دهند تا به همه اهداف پیش بینی شده در طرح ابلاغی دست پیدا کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟