Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@03:24:06 GMT

سکوت سنگین در توکیو پیش از افتتاحیه المپیک

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۳۷۸

سکوت سنگین در توکیو پیش از افتتاحیه المپیک

زمان زیادی تا برگزاری مراسم افتتاحیه بازی های المپیک باقی نمانده با این حال سکوت عجیبی بر شهر توکیو حاکم است که مشخص نیست به خاطر محدودیت کرونایی است یا اعتراض مردمی!

به گزارش مشرق، از ساعت ١٥:٣٠ امروز جمعه (به وقت ایران) مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره بازی های المپیک برگزار می شود تا به صورت رسمی رقابت حدود ١١ هزار ورزشکار شرکت کننده در این دوره بازی ها آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رفت که حداقل برای برگزاری مراسم افتتاحیه که همیشه سنتی ترین و مهمترین بخش هر دوره بازی های المپیک است، شور و هیجان خاصی را در میان ژاپنی های میزبان مشاهده کرد اما سطح شهر توکیو و سکوت سنگین حاکم بر آن خلاف این را نشان می دهد.

چند ساعت دیگر افتتاحیه المپیک برگزار می شود اما گویی قرار نیست اتفاقی به این مهمی در توکیو رقم بخورد، هیچ شور و نشاطی از مراسم و بازی ها در سطح شهر دیده نمی شود.

در کل البته توکیو که یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت جهان به حساب می آید، در ساعات بسیار خلوت خود به سر می برد؛ مشخص نیست این ویژگی عجیب نتیجه اعمال محدودیت های کرونایی است یا در ادامه اعتراضاتی است که مردم ژاپن نسبت به میزبانی کشورشان برای المپیک داشتند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن مراسم افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،سعیدی نیا فرماندار شهرستان فهرج در آئین افتتاحیه این مسابقات گفت: یکی از دلایل ساخت زمین های چمن ورزشی کاهش آسیب های اجتماعی بخصوص مصرف مواد مخدر است و در این راستا طی 2 سال گذشته 11 زمین چمن به بهره برداری رسیده است.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!