Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار پیش از دیدار با ماشین سازی صحبت هایی را بیان کرده است

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار پیش از دیدار پیکان مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر گفت:

بازی با ماشین سازی مهمترین بازی فصل ما است. با بچه‌های تیم و کادرفنی مفصل صحبت کردیم و به اهمیت این سه امتیاز آگاه هستیم.

او افزود:

با احترام به تیم ریشه دار ماشین سازی و هوادارانش، اگر این بازی را ببریم شرایطمان در جدول خیلی خوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه دو بازی به پایان فصل مانده، مصمم هستیم. بچه‌ها با انگیزه هستند و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا این اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم پیکان در مورد اینکه آیا قطعی بودن سقوط ماشین‌سازی تاثیری روی بازی فردا خواهد داشت، گفت:‌

از این بابت مقداری نگران هستیم. با بچه‌ها صحبت و آن‌ها را توجیه کردیم که درست است ماشین سازی 5 گل از پرسپولیس دریافت کرد اما تا دقیقه 30 که 10 نفره نشده بود، بازی پایاپایی انجام داد. این تجربه پرسپولیس بود که توانستند در 30 دقیقه اول، دو گل به ماشین سازی بزنند.

او افزود:

همین موقعیت‌ها را ماشین سازی داشت که نتوانست استفاده کند. خیلی باید هوشیار باشیم. بازیکنان آن‌ها جوان و با انگیزه هستند و می‌توانند ما را به دردسر بیندازند. ضمن اینکه علیرضا اکبرپور که از دوستان خوب من است، خودش مهاجم بوده و تیم‌های او معمولا تهاجمی بازی می‌کنند. باید خیلی مراقب باشیم که غافلگیر نشویم. خداراشکر محروم نداریم. یکی دو بازیکن مصدومیت جزئی دارند که ان‌شاالله به بازی برسند.

تارتار با اشاره به مقام نخست نماینده کشورمان در مسابقات تیراندازی المپیک توکیو، گفت:

مدال طلای جواد فروغی را در تیراندازی تبریک می‌گویم. باعث افتخار همه ما ایرانی‌ها است. ان‌شاالله مدال گرفتن تداوم داشته باشد.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی حسین گازرانی در طرفداری: بگذارید دهانم بسته بماند؛ چرا من نباید اسم همبازی ام را بیاورم؟ مبلغ قرارداد و جزییات پرداختی استقلال به 4 بازیکن لو رفت / اختصاصی طرفداری فوری؛ سردار آزمون گزینه اول ژوزه مورینیو برای خط حمله آ اس رم پاری سن ژرمن و اعتقاد به کافی بودن پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای خرید پل پوگبا پیتا تافاتوفا از تونگا، پُرمخاطب ترین ورزشکار در مراسم رژه افتتاحیه المپیک توکیو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی

شاگردان تارتار به سختی از سد سایپا عبور کردند و به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شادروان قایقران انزلی میزبان سایپا بود که در پایان وقت‌های عادی این مسابقه، دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند، اما در وقت‌های اضافی شاگردان تارتار بالاخره از سد مقاوم شاگردان سرآسیایی عبور کردند و 2 بر یک پیروز شدند تا به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسند.

در این بازی محمد عمری (64 - از روی نقطه پنالتی) و حسین صادقی (118) گل‌های میزبان را به ثمر رساندند. تک گل سایپا را هم محمدحسین خسروی در دقیقه 69 وارد دروازه ملوان کرد.

مهرداد خسروی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به علیرضا ملکی و رضا فرجی بازیکنان سایپا کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی