Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:52:39 GMT

برنامه احتمالی قطع برق ۳ مرداد مازندران

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۱۷۳۰۸

برنامه احتمالی قطع برق ۳ مرداد مازندران

به گزارش ایرنا، شرکت‌های توزیع برق استان‌ها با هدف پایداری شبکه و کنترل مصرف برق در شرایط پیک مصرف با دستور مرکز کنترل شرکت توانیر خاموشی‌های مقطعی احتمالی به مدت ۱۲۰ دقیقه را تا زمان عادی شدن مصرف اعمال می‌کنند که جدول این خاموشی‌ها به صورت روزانه منتشر می‌شود.

در اطلاعیه جدید شرکت توزیع برق مازندران که صبح یکشنبه ۳ مرداد منتشر شد آمده است: براساس تحلیل‌های صورت‌گرفته مبنی بر افزایش مصرف انرژی در کشور و همچنین هشدار در مورد افزایش دمای هوا کشور باید متذکر شد که در روزهای ۳ الی ۷ مرداد مصرف برق از مرز ۶۵ هزار مگاوات عبور خواهد کرد و با توجه مشکلات ناشی از کمبود تولید، ناترازی در تولید و مصرف روی خواهد داد که منجر به خاموشی‌های با برنامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود تا ضمن رعایت الگوهای مصرف و خارج کردن وسایل پرمصرف از مدار بویژه در ساعات اوج مصرف (۱۲ تا ۱۸)، استفاده از روشنایی روز و قرار دادن دمای کولر بر روی ۲۵ درجه و بالاتر به کاهش مصرف برق و اعمال نشدن خاموشی‌ها کمک کنند.

در انتهای جدول خاموشی‌های احتمالی ۳ مرداد مازندران یک جدول قرمز رنگ نیز قرار داده شده که برنامه احتمالی خاموشی‌های رزرو یا نوبت دوم مشترکان برای کنترل مصرف برق در استان است.

روز شنبه ۲ مرداد پس از حدود سه هفته اعمال نشدن خاموشی، در محدوده زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران –گلوگاه تا فریدونکنار- چهار مورد قطعی برق با برنامه اعمال شد که طبق پیش‌بینی‌ها این تعداد امروز افزایش می‌یابد. همچنین در ساعت ۱۴ این روز میزان بار مصرف برق توسط مشترکان زیر پوشش شرکت برق منطقه‌ای مازندران به یکهزار و ۶۰۲ مگاوات رسید.

طبق اعلام شرکت توزیع برق مازندران، تکرار آدرس‌ها به منزله خاموشی احتمالی در صورت عبور از سقف پیک مصرف است و هرگونه خاموشی دیگر خارج از این برنامه به دلیل اتفاقات و رخدادهای لحظه‌ای در شبکه حادث می‌شود و مشترکین محترم می توانند آن را به اتفاقات شبکه امور به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند. با توجه به اجرای برخی برنامه های کنترل مصرف طی روزهای اخیر، در هفته جاری قطع برق بر اساس برنامه های احتمالی اعلام شده در مازندران اعمال نشد.

زمان خاموشی‌های احتمالی برای مدیریت مصرف برق علاوه بر سامانه «برق من» با انتشار جدول‌هایی توسط شرکت‌های توزیع برق نیز اعلام می‌شود.

در فایل‌های PDF  زیر جدول خاموشی احتمالی تمام شهرستان‌های مازندران برای روز  یکشنبه ۳ مرداد اعلام شده است. برنامه خاموشی‌ شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار) در قالب یک فایل PDF و شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق غرب مازندران شامل رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد هر کدام در فایلی مجزا قابل دسترسی است.

شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار)

شهرستان رامسر

شهرستان تنکابن

شهرستان عباس‌آباد

شهرستان کلاردشت

شهرستان چالوس

شهرستان نوشهر

شهرستان نور

شهرستان محمودآباد

برچسب‌ها انرژی برق مازندران مصرف بهینه برق قطع برق پروندهٔ خبری خاموشی تابستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مازندران مصرف بهینه برق انرژی برق مازندران مصرف بهینه برق قطع برق شرکت توزیع برق مازندران زیر پوشش شرکت خاموشی ها مصرف برق ۳ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۱۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت

به گزارش خبرنگار مهر، توزیع تخم نوغان بین نوغانداران عصر شنبه با حضور فرماندار و مدیر جهاد کشاورزی شفت در اداره جهاد کشاورزی این شهرستان آغاز شد.

«مهدی نقدی» فرماندار شفت در این آئین با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان که از امروز آغاز شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد، افزود: نوغانداران جهت دریافت هر چه سریع‌تر تخم نوغان به جهاد کشاورزی شفت مراجعه کنند.

شفت دومین تولید کننده پیله ابریشم در گیلان

«محمد رضا یوسف نژاد» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شفت در ادامه گفت: با پرورش هر جعبه تخم نوغان به طور متوسط بین ۲۵ تا ۳۵ کیلو گرم پیله تر ابریشم تولید می‌شود و از هر ۵ کیلو گرم پیله تر پس از فرآوری یک کیلو گرم نخ ابریشم خام به دست می‌آید.

یوسف نژاد گفت: شهرستان شفت با تولید ۱۴۵ تن پیله در سال، دومین تولید کننده این محصول در استان گیلان است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در این شهرستان بیش از ۳۰۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع شد، بیان کرد: از این مقدار ۱۴۵ تن پیله تولید شده است.

گفتنی است، شهرستان شفت از دو بخش مرکزی و احمد سرگوراب تشکیل شده و دارای ۵۵۰ هکتار توتستان می‌باشد که ۲۲۰۰ نفر بهره بردار از این توتستان استفاده می‌کنند.

کد خبر 6090461

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز