Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور، حجت‌الاسلام رئیسی و جهانگیری در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت «علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» را تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت مرحوم مهندس علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: این چهره فرهیخته و مدیرفعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگر‌های مهم خدمتگزاری، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجاگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت‌الاسلام روحانی به این شرح است:

«انالله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت یار صدیق محرومان و دردمندان و خدمتگزار متعهد، دلسوز و پر تلاش مرحوم مهندس علیرضا تابش، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

این چهره فرهیخته و مدیر فعال و توانمند، سالیان متمادی در سنگر‌های مهم خدمتگزاری از جمله به عنوان استاندار کردستان، گیلان و خوزستان و در سمت ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خدمات فراوانی در عرصه توسعه و آبادانی کشور به ویژه در روستا‌ها و مناطق محروم ارائه نمود و کارنامه درخشانی برجا گذاشت که در یاد‌ها باقی خواهد ماند.

اینجانب با ارج نهادن به خدمات صادقانه و ماندگار آن مرحوم، این مصیبت را به خانواده مکرم و عموم دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.»

پیام تسلیت رئیسی درپی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب با صدور پیامی درگذشت «علیرضا تابش»، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

خبر درگذشت مهندس علیرضا تابش مایه تأسف و تأثر شد.
آن مرحوم سال‌های زیادی از عمر خود را در راه خدمت به محرومین و رفع مشکلات آسیب دیدگان از سیل، زلزله و بلایای طبیعی گذراند و این تلاش‌ها توشه آخرت او خواهد بود.
این مصیبت را به همسر، فرزندان و آشنایان آن مرحوم تسلیت گفته و برای ایشان غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان ارجمند، صبر و اجر مسألت دارم.

سید ابراهیم رئیسی»

پیام تسلیت جهانگیری درپی درگذشت رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خدمات موثر و ارزشمند مرحوم تابش در مسئولیت‌های مختلف به ویژه در زمینه ساخت و نوسازی مسکن برای اقشار محروم جامعه در مناطق محروم و روستایی کشور ماندگار است.

متن پیام جهانگیری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت تاسف بار مدیر خدوم و توانا مرحوم جناب آقای مهندس علیرضا تابش رییس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

خدمات موثر و ارزشمند مرحوم تابش در مسئولیت‌های مختلف به ویژه در زمینه ساخت و نوسازی مسکن برای اقشار محروم جامعه در مناطق محروم و روستایی کشور ماندگار است. بی تردید تلاش‌های خالصانه و بی دریغ این مدیر خدمتگزار در جریان بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده از زلزله سال ١٣٩٦ استان کرمانشاه، مناطق سیل زده در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان در جریان سیل گسترده سال ١٣٩٨ و همچنین سایر حوادث طبیعی در مناطق مختلف کشور در پیشگاه خداوند متعال مأجور و نزد مردم قدرشناس ایران فراموش ناشدنی خواهد بود.

مصیبت فقدان این مدیر متعهد و کاردان را به همکاران، دوستان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.»

 

برچسب ها: بنیاد مسکن ، ویروس کرونا ، علیرضا تابش ، رئیس بنیاد مسکن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بنیاد مسکن ویروس کرونا علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مهندس علیرضا تابش مناطق محروم حجت الاسلام رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر با تشریح رسالت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مورد نیاز محرومان، خواستار همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: ساخت مسکن برای خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دولت با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در دستور کار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر افزود: احداث واحد مسکونی برای این افراد از سال ۱۳۹۴ در تفاهم با سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، مجلس و دولت آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابتدا مقرر شده بود تا خانوارهای دارای دو معلول و بیشتر از سوی سازمان بهزیستی معرفی شوند تا کار احداث ساختمان‌ها آغاز شود.

برومند گفت: با بررسی و شناسایی یک خانواده در شهرستان دشتستان که ۵ عضو معلول دارد، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در تلاش است نسبت به تأمین مسکن مقاوم برای این خانواده اقدام کند.

وی تأکید کرد: جهت تأمین سرپناه ایمن برای این خانواده همراهی و همکاری نهادهای حمایتی و انجمن خیرین مسکن ساز استان ضروری است.

کد خبر 6097729

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • بنیاد ملی نخبگان درگذشت اسماعیل نصراللهی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت ناباورانه نخبه‌ علمی کشور
  • پیام تسلیت رئیس بنیاد ملی نخبگان در پی درگذشت نخبه‌ علمی کشور