Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-29@00:48:13 GMT

افزایش قدرت چانه‌زنی ایران در معادلات نفت جهان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۲۹۱۴۷

افزایش قدرت چانه‌زنی ایران در معادلات نفت جهان

قائم مقام طرح انتقال نفت خام گوره - جاسک، یکی از مهمترین مزیت‌های اجرای این طرح را افزایش قدرت چانه‌زنی ایران در معادلات نفتی جهان دانست.

به گزارش خبرنگار شانا، علی جعفرزاده عنوان کرد: صادرات نفت از جاسک مزیت‌های زیادی به‌همراه دارد از جمله آنکه نه‌تنها برای مشتریان ارزان‌تر از خارک است، بلکه دسترسی به این خط لوله حق بیمه کشتی‌ها را نیز کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دسترسی به آب‌های آزاد نیز بیشتر شده و قدرت چانه‌زنی ایران در معادلات نفتی دنیا و محافل سیاسی و بین‌المللی افزایش می‌یابد.

قائم مقام طرح انتقال نفت خام گوره – جاسک اظهار کرد: هدف اصلی از انتقال نفت به سواحل مکران توسعه آن منطقه است که با توجه به زیرساخت‌های موجود و دسترسی به آب‌های آزاد، ایجاد یک قطب نفتی جدید و توسعه اقتصادی کشور در آن منطقه دارای اهمیت فراوانی است.

منبع: شانا

کلیدواژه: طرح گوره جاسک تنگه هرمز سواحل مکران علی جعفرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۲۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دکتر رضا ملک‌زاده، وزیر بهداشت در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، فوق تخصص گوارش و کبد و عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی در گفت‌وگویی با بغض و حسرت درباره عواملی که سبب می‌شود پزشکان ایران را ترک کنند، صحبت کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # مهاجرت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها