Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان انجمن پیشکسوت مطبوعات با دو تن از خبرنگاران حاضر در اتوبوس واژگون شده حامل خبرنگاران و همسر زنده‌یاد مهشاد کریمی دیدار کردند.   به گزارش عصرایران، علی‌اکبر قاضی‌زاده و رضا قوی فکر به عنوان نمایندگان انجمن روزنامه‌نگاران پیشکسوت عصر روز شنبه (۲ مرداد ماه) با زینب رحیمی و زهرا رفیعی از خبرنگاران محیط زیست حاضر در اتوبوس واژگون‌شده و همچنین علی سلطان‌محمدی، همسر زنده‌یاد مهشاد کریمی (خبرنگار فقید حاضر در این اتوبوس) دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست به موضوعاتی همچون لزوم ایجاد موج رسانه‌ای به منظور برخورد قاطع با دستگاه مسئول و مقصران و مسببین این حادثه، تنظیم مقررات الزام‌آور جهت اعزام خبرنگاران به ماموریت‌های مختلف به‌ویژه ماموریت‌های خبری برون شهری، انفعال رسانه‌ها و فضای رسانه‌ای کشور و ضعف فعالیت‌های صنفی رسانه‌ای جهت جلوگیری از بروز حوادث تلخ اینچنینی و تصمیم‌گیری برای اقدامات مقتضی در این موارد مطرح شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)

 وزیر امنیت داخلی اسرائیل در پی یک حادثه رانندگی راهی بیمارستان شد.

به گزارش مهر به نقل از شبکه الجزیره، رسانه‌های اسرائیل از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی اسرائیل و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.

رسانه‌های اسرائیل گزارش دادند که بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد.

هنوز گزارشی از وضعیت جسمی وی منتشر نشده است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تهدید نتانیاهو از سوی بن‌گویر/ با عدم حمله به رفح برکنار خواهی شد تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • تردید یک گزینه دیگر: سر نخواستن بایرن دعوا است!‏
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • واژگونی خودوری وزیر امنیت داخلی اسرائیل (+فیلم)
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!