Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز برای بار دوم با اهداء لوح سپاس، از اقدامات موفق و کارامد پیشگیرانه صورت پذیرفته توسط جعفر داراب خانی؛ معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تشکر و قدردانی کرد. خبرگزاری میزان - استاندار البرز برای بار دوم با اهداء لوح سپاس، از اقدامات موفق و کارامد پیشگیرانه صورت پذیرفته توسط جعفر داراب خانی؛ معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پیام تقدیر استاندار البرز از جعفر داراب خانی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز به سبب تلاش و زحمات وی و همکارانش «در زمینه طراحی، تدوین و اجرای برنامه‌های موفق پیشگیرانه در کاهش و کنترل جرائم و آسیب‌های اجتماعی و اختلافات مدنی در سطح استان» تقدیر شده است.
داراب خانی در این باره بیان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت و ضرورت پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، بر همگان روشن شده و اهداف، رسالت و مأموریت‌های این حوزه برای مدیران ارشد استان البرز نیز تشریح و تبیین گردیده که ماحصل آن، برقراری تعامل منطقی و مطلوب با ادارات و نهاد‌های اجرایی در چارچوب مقررات و در راستای تحقق اهداف عالی پیشگیری بوده است.
وی ضمن تشکر از استاندار البرز افزود: نیل به توفیق انجام اقدامات موفق پیشگیرانه، مرهون مشارکت و همیاری نهاد‌های مختلفی از جمله استانداری البرز است که با تشریک مساعی و ارتباط مطلوب با این معاونت، زمینه‌های پیشبرد اهداف را مهیا کرده است.   بیشتر بخوانید: معاونت اجتماعی قوه قضاییه پل ارتباطی مردم با دادگستری استان‌ها است انتهای پیام/ برچسب ها: تقدیر معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تقدیر معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استاندار البرز استان البرز داراب خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. انشاالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و انشاالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

کد خبر 6089173

دیگر خبرها

  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • نقش موثر ایران در کریدورهای بین‌المللی از اقدامات تا انتقادات
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران