Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد خراسان رضوی، حبیب الله آسوده در تشریح برنامه‌های کمیته امداد استان در هفته ولایت اظهار کرد: خدمات مختلف کمیته امداد خراسان رضوی به نیازمندان در بخش اطعام، قربانی، توزیع سبدکالا، شناسایی نیازمندان سادات، تجلیل از حامیان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با هفته ولایت درحال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی افزود: پیش بینی شده است تا یک میلیون و ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم با مشارکت بنیاد غدیر، خیران، مراکز نیکوکاری، هیئات مذهبی و کمیته امداد و دستگاه های مختلف طبخ و توزیع شود.

وی از توزیع ۲۰ هزار سبد کالا شامل اقلام ضروری خوراکی در استان در هفته ولایت خبر داد و ابراز کرد: با مشارکت خیران ۵ هزار رأس دام سبک و سنگین قربانی و گوشت حاصل از آن تا عید غدیر بین  نیازمندان توزیع می‌شود.

آسوده به طرح اکرام ایتام و محسنین که تأسی گرفته از مولای متقیان، اظهار کرد: از هزار و ۱۱۰ حامی طرح اکرام ایتام طی مراسمی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

وی ادامه داد: به نیابت از امام علی(ع)، نسبت به آزادی ۱۱۰ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد استان اقدام و این افراد به آغوش خانواده باز می‌گردند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه اکنون مشکل کم آبی گریبان‌گیر هموطنان خوزستانی شده است، ادامه داد: نیکوکاران، برای خرید ۱۱۰ تانکر آب ویژه این هموطنان مشارکت لازم را داشتند.

آسوده با توجه به اینکه در روز عید غدیر توجه ویژه‌ای به سادات صورت می گیرد، بیان داشت: سادات نیازمند سطح استان به منظور حمایت توسط این نهاد شناسایی می‌شوند تا بستر ورود آنها به چرخه حمایتی کمیته امداد فراهم شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تانکر آب خوزستان کم آبی خیرین خراسان رضوی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد طرح اکرام ایتام کمیته امداد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایند‌ها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری و کیفیت زندگی، پرونده مددجویان سالمند استان را به ۶۹ مرکز نیکوکاری واگذار کرد.

حسینی هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوبتر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری