Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا، صبح امروز مجلس شورای اسلامی جلسه غیرعلنی را برای توضیح به نمایندگان جهت نحوه برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب برگزار کرد. بعد از آن با آغاز جلسه علنی که نمایندگان به بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی پرداختند.

مجلس شورای اسلامی از ساعت ۱۰:۲۰ وارد تنفس ۱۵ دقیقه‌ای شده و سپس جلسه غیرعلنی را جهت بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دستور جلسه امروز مجلس شورای اسلامی بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌ مجازی و ساماندهی در دستور امروز جلسه علنی مجلس قرار دارد.

پربیننده ترین احتمال رفع فیلتر تلگرام و توییتر با تلاش شبانه‌روزی وضعیت را به نفع زندگی مردم تغییر دهیم / توجه دولت و مجلس به اولویت ها پاسخی برای سوء مدیریت در خوزستان نداریم / ورود دیوان محاسبات به نحوه هزینه کرد اعتبارات خوزستان با تورم امروز کسی صاحب خانه نمی شود وزیر کشور از مجلس کارت زرد گرفت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۱۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری