Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:40:19 GMT

جمع‌آوری ۱۴ سری جهیزیه به نیت ۱۴ معصوم در مراغه

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۸۸۷

جمع‌آوری ۱۴ سری جهیزیه به نیت ۱۴ معصوم در مراغه

امام جمعه مراغه و عضو مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه این جهیزیه‌ها به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کمک به ایتام و نیازمندان با پیروی از رفتار مولای متقیان، منش شیعیان در طول تاریخ بوده است.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی افزود: بانوان نیز همگام با برادران دینی خود در مسیر کمک به نیازمندان گام برداشته‌اند که یکی از نمونه‌های بارز آن در کهن‌شهر مراغه همین بانوان فعال در مسجد امام حسن مجتبی (ع) هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طی سال‌های اخیر نزدیک به ۳۰ سری جهیزیه با تلاش این بانوان و هیات امنای مسجد جمع‌آوری به نوعروسان نیازمند اهدا شده و امروز نیز ۱۴ سری جهیزیه آماده توزیع است.

وی بیان کرد: کمک این خیران به نیازمندان به شیوه‌های مختلف از جمله بهسازی منازل نیازمندان، خرید خانه، کمک‌هزینه تحصیلی و معیشتی و غیره ادامه دارد.

«سیده نایده یثربی» از بانوان فعال در این مسجد نیز به خیرنگار ایرنا گفت: فعالیت‌های خیریه و قرآنی این منطقه از بدو افتتاح این مسجد آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه جهیزیه‌ها به نیازمندان واقعی و نوعروسان همین محله که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، اهدا می‌شود، بیان کرد: نخستین وظیفه شعیه پیروی از امام علی (ع) و رسیدگی به نیامندان است و ما نیز در این مسیر گام بر می‌داریم و امیدواریم بقیه افراد دارای توان مالی نیز در همین مسیر گام بردارند. 

به گزارش ایرنا مومنان در روز عید غدیر به رسم اهل بیت(ع) به نیازمندان رسیدگی می‌کنند و بر همین اساس امروز و همزمان با عید غدیر خم جای‌جای ایران اسلامی به صحنه انفاق و کمک به محرومان تبدیل شده است. 

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم مراغه بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم مراغه بانوان عید سعید غدیرخم مراغه بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

در این تجمع دانشجویان و جمعی از استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل جنایت صهیونیست در غزه را محکوم کردند.

دانشجویان دانشگاه مراغه همچنین در حمایت از دانشجویان آمریکایی و کشور‌های اروپایی حامی مردم ستم دیده غزه شعار‌های ضد استکباری سر دادند.

حاضران در پایان تجمع ضمن محکوم کردن جنایت‌های صهیونیست‌ها خواهان ورود مجامع بین المللی در موضوع غزه و حمایت عملی از فلسطینیان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • اهدا جهیزیه به نوعروسان کهگیلویه
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی