Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@01:26:37 GMT

احسان حدادی در المپیک بیست‌وششم شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۴۱۸

احسان حدادی در المپیک بیست‌وششم شد

حاصل ماه‌ها اردو و صدهاهزاردلار هزینه ورزش ایران در المپیک توکیو هیچ نتیجه‌ای نداد و پرتابگر پرمدعا که حتی برای درمان خارپاشنه هم هزاران دلار خرج روی ورزش ایران گذاشت، به رتبه ۲۶ المپیک رسید.

امروز صبح ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران که روی مدالش حساب باز کرده بودند، با دستاوردی باورنکردنی در پایان رقابت دو گروه A و B المپیک توکیو در جایگاه بیست و ششم المپیک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تابناک ورزشی، دور مقدماتی رقابت‌های پرتاب دیسک المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دو گروه A و B به پایان رسید و ۱۲ نفر راهی مرحله فینال شدند.  

احسان حدادی نماینده ایران در مرحله مقدماتی رکورد ۵۸.۹۸ متر را ثبت کرد و در رتبه بندی نهایی بین ۳۲ ورزشکار در جایگاه بیست و ششم قرار گرفت.  

شرکت کنندگان این ماده برای رسیدن به فینال یا باید رکورد ۶۶ متر را ثبت می‌کردند و یا اینکه در پایان رقابت دو گروه، در بین ۱۲ نفر برتر قرار گیرند.

دنیل استاهل سوئدی تنها ورزشکاری بود که در اولین پرتاب خود ۶۶.۱۲ متر را ثبت کرد و مستقیم به فینال رفت.  

آندریوس گوژیوس از لیتوانی هم رکورد ۶۵.۹۴ متر  و کریستین چه از اسلوونی رکورد ۶۵.۴۵ را ثبت کردند و به عنوان نفرات دوم و سوم راهی فینال شدند.

دنی متیو، لوکاس ویس شایندگر، مائوریسیو اورتگا، سیمون پترسون، سام متیس، دنیل یاسینسکی، اولا استونز، کلمنس پروفر و رایت چاد دیگر فینالیست‌های پرتاب دیسک هستند.

مرحله فینال این رقابت‌ها فردا از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی احسان حدادی پرتاب دیسک المپیک توکیو المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید
  • انتخابی المپیک پاریس| رکوردشکنی پرورش نیا در تراپ بانوان
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس