Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@05:25:38 GMT

وضعیت مبهم چند ستاره آلومینیوم اراک

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۷۵۵

چندین تیم لیگ برتری آماده اند در تابستان بازیکنان کلیدی آلومینیوم اراک را جذب کنند.

آلومینیوم اراک در حالی که تا چند هفته پیش شانس کسب سهمیه آسیا داشت، در نهایت لیگ بیستم را در رتبه یازدهم و با 37 امتیاز به پایان رساند. اما این پایان کار برای اراکی ها نیست.

به گزارش خبرنگار طرفداری، شنیده ها حاکی از این است که چند بازیکن در تابستان از جمع ایرالکویی ها جدا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنانی که در این فصل نقش بسزایی در ترکیب آلومینیوم اراک داشتند.

حسین پورحمیدی، دروازه بان جوان آلومینیوم اراک که به طور قرضی به این تیم پیوسته، در نهایت از جمع اراکی ها جدا خواهد شد. احتمالا او در استقلال نیز باقی نخواهد ماند و اگر تراکتور مجددا به جذب او علاقه مند باشد، به این تیم خواهد پیوست.

در سوی دیگر شاهین توکلی نیز در زمان حضور رسول خطیبی در تراکتور، خواهان پیوستن به تیم تبریزی بود. اگر تراکتور مجددا به جذب او علاقه مند باشد، این مدافع مجددا در تبریز توپ خواهد زد. مدافع دیگری که نظر تیم های مختلف را به خود جذب کرده، امیرمحمد هوشمند است. او در فصلی که گذشت، جزو خوب های آلومینیوم بود و چندین گل مهم نیز به ثمر رساند. چندین تیم لیگ برتری وضعیت این مدافع جوان را در تابستان زیر نظر خواهند داشت.

در خط هافبک، محسن ربیع خواه در فصل گذشته نتوانست آن طور که باید برای تیمش به میدان برود. حتی پس از مصدومیت نیز علیرضا منصوریان از وی استفاده نکرد. احتمال دارد ربیع خواه در تابستان به تیم دیگری بپیوندد. این در حالی است که هم او و هم مصطفی احمدی، دیگر بازیکن آلومینیوم چند مشتری دارند.

اوضاع در خط حمله متفاوت است. امید سینگ و حامد پاکدل، دو ستاره خط حمله آلومینیوم چندین مشتری دارند. هر دو بازیکن نیز تمایل دارند به پیشنهادات پاسخ مثبت دهند. گفته می شود دو تیم صنعتی و البته یکی از تیم های پایتخت به جذب این دو بازیکن علاقه مند هستند.

با این اوصاف باید دید آیا آلومینیوم می تواند ستاره های خود را در تابستان حفظ کند یا خیر.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس کاشف جام، حتی اگر در ثریا باشد | افسانه ای به نام پرسپولیس نامه تمجید خبرنگار سعودی از رکوردهای پرسپولیس توییتر بایرلورکوزن انتقال سردار آزمون را با چند ایموجی تایید کرد هامس رودریگز: نمی دانم فصل بعد در کدام تیم هستم؛ باید جایی باشید که شما را بخواهند تعجب و نارضایتی هواداران رم از انتقال الدار شاه مرادف

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک