Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر شنبه در مراسم افتتاح مرکز ناباروری بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: این پروژه‌ها در همه شهرستان‌های استان بوده و از جمله آنها مرکز ناباروری شهید جلیل یاسوج، کلینیک دهدشت و بیمارستان نرگسی شهر گچساران است.

کلانتری بیان داشت: افتتاح این پروژه‌ها در راستای توسعه و ارتقای بخش درمان و شاخص حوزه سلامت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پاندمی کرونا اکنون وارد مرحله سخت‌تری شده است، گفت: قدرت سرایت این بیماری در این پیک چندین برابر پیک‌های قبلی است اما متأسفانه رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته و این امر زنگ خطری جدی برای سلامت مردم است.

استاندار افزود: اکنون باید بیش از گذشته پروتکل‌ها رعایت شود و این امر باید تا زمان واکسیناسیون درصد قابل توجهی از جامعه ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: مردم همچنان پروتکل‌ها را رعایت کرده و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نیز باید همچنان انجام شود.

کد خبر 5269541

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری بهره برداری ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه عکس استانها اردبیل شیوع کرونا گرگان ایلام شیراز جشن عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت گفت: همه افرادی که در سال گذشته در دهک یک تا ۵ جامعه بیمه رایگان شدند، همچنان از بیمه رایگان سلامت بهره‌مند خواهند بود. اعتبار بیمه نامه آنها به صورت خودکار و الکترونیک تمدید شده است.
افراد شامل دهک‌های ۶ تا ۹ در سال جاری از تخفیف در پرداخت حق بیمه برخوردارند که در دهک ۶، ۲۰ درصد حق بیمه، در دهک ۷، ۳۰ درصد حق بیمه، در دهک ۸، ۴۰ درصد حق بیمه و در دهک ۹، ۵۰ درصد حق بیمه پرداخت می‌کنند.
محمد مهدی ناصحی با بیان اینکه افراد برای تمدید اعتبار بیمه سلامت نیازی به مراجعه حضوری ندارند افزود: بیمه شدگان با مراجعه به سامانه شهروندی بیمه سلامت به نشانی bimesalamatiranian.ir می‌توانند از جزییات بیمه همگانی خود مطلع شوند.
هزینه حق بیمه افراد در کشور بسیار پایین است و افراد فاقد بیمه یا از طریق این سامانه اقدام کنند و یا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج