Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: عزمی جدی برای حفظ سلامت مردم در استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ خدابخش مرادی‌نافچی در دیدار با اعضای کانون مداحان استان که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان زنجان، مردم دوران سختی را پشت سر می‌گذارند، گفت: چنین شرایطی در برگزاری مراسم مختلف از جمله عزاداری ماه محرم تأثیر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که عزم جدی برای تأمین حفظ سلامت مردم در استان وجود دارد، افزود: علی‌رغم اینکه تا به امروز تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام شده است اما امروز در استان شاهد قرمز شدن وضعیت چهار شهرستان استان زنجان هستیم.

مرادی نافچی با یادآوری اینکه امسال نیز باید از ظرفیت مداحان در برقراری پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری ماه محرم استفاده کرد، ادامه داد: آنچه که مسلم است، آن است که امسال نیز باید در مراسم عزاداری ماه محرم باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان عزمی جدی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد