Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@16:42:59 GMT

تلاش پلیس برای یافتن ۳ نوجوان گمشده در روستا

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۰۱۹۹

تلاش پلیس برای یافتن ۳ نوجوان گمشده در روستا

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: ۳ نوجوان در یکی از روستاهای شهرستان داراب مفقود شده‌اند که پیگیری موضوع در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: شامگاه سه‌شنبه ۱۲ مردادماه در پی مراجعه ۳ خانواده اهل یکی از روستاهای شهرستان داراب به پاسگاه انتظامی مبنی بر اینکه فرزندان آنان پس از بازی کردن در بیرون از خانه دیگر به منزل مراجعه نکرده اند، پیگیری موضوع در خصوص پیدایش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از تشکیل پرونده ماموران از همان لحظه اول اقدامات خود را در خصوص پیدایش هر سه نوجوان پسر ۱۲ الی ۱۵ ساله انجام داده اند که به محض حصول نتیجه متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس از شهروندان خواست به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و هرگونه اخبار را از سایت ها و منابع رسمی دنبال کنند.

داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز است./همشهری آنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • فارس بارانی می‌شود
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • معاون وزیر کشور: همه قوا در «طرح نور» حامی فراجا هستند
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • تبدیل منطقه حفاظت شده به گردشگری/ واگذاری بهشت گمشده در فارس
  • فیلم| تلاش‌ها برای یافتن کودک پنج ساله غرق شده همچنان ادامه دارد
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»