Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:57:02 GMT

پیام مشکوک موسوی؛ او‌ هم‌ خداحافظی می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۳۵۳۵۲

پیام مشکوک موسوی؛ او‌ هم‌ خداحافظی می کند؟

کاروان تیم ملی والیبال ایران امروز به ایران رسید که غیبت کاپیتان ایران به چشم می‌‌خورد و حال شایعات مبنی بر خداحافظی دیگر باتجربه‌ها از جمله موسوی بالا گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تک دفاع سعید معروف در امتیازات پایانی ست پنجم بازی با ژاپن شاید آخرین تاثیرگذاری دیدنی معروف والیبال ایران بود. به گفته نزدیکان معروف او هیچوقت از حرف خود برنگشته ولی بعضی والیبال دوستان از بازگشت کاپیتان به والیبال ایران استقبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعید معروف پس از اشک‌های تلخی که بعد از حذف ایران از دورگروهی المپیک توکیو داشت سرانجام با یک پست اینستاگرامی خداحافظی کرد. تصمیمی که نظرات متفاوتی را در دنیای والیبال ایران به وجود آورد و عده‌ای معتقد بودند معروف می‌توانست چندسال دیگر به ایران کمک کند و از سوی دیگر عده‌ای ایران را نیازمند پوست اندازی کلی و جوانگرایی می‌دانستند.

 

امروز در فرودگاه پس از برگشتن کاروان والیبال از توکیو به تهران، سید محمد موسوی بازیکن باتجربه ایران در پاسخ به سوالی که از او شد که آیا می‌تواند کاری کند سعید معروف بازگردد گفت: من خودم هم دارم می‌روم!

 

حال باید دید این حرف موسوی جنبه شوخی داشته یا او هم پس از فیاضی و معروف، سومین بازیکن کنار کشیده از تیم ملی والیبال در همین مدت کوتاه خواهد شد.

والیبال سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۳۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل

به گزارش همشهری‌آنلاین، حدود یک ‌ماه پیش بود که باشگاه فاینورد اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش، وینگر ایرانی‌اش را تمدید نخواهد کرد. اتفاقی که این روزها هم در این تیم رخ می‌دهد، به وضوح تأییدکننده عدم‌نیاز فنی فاینورد به جهانبخش است؛ جایی که کاپیتان تیم ملی ایران تنها در دقایق پایانی مسابقات این تیم فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند.

در ۳بازی اخیر فاینورد، جهانبخش به‌ترتیب ۱۴، ۷ و ۵دقیقه به میدان رفته. او در حالی از دقیقه۸۵ بازی این هفته با ایگلز راهی زمین شد که نتیجه ۳بر یک به سود هم‌تیمی‌هایش بود و بازی با همین حساب به پایان رسید. در فاصله ۳هفته تا پایان رقابت‌های لیگ هلند، فاینورد با ۹امتیاز کمتر از آیندهوون در رده دوم قرار دارد و طبیعتا از شانسی برای قهرمانی برخوردار نیست.

کد خبر 847381 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال عليرضا جهانبخش

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟