Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه آرمان امر به معروف به معنای همه خوبی‌ها و نهی از منکر به معنای حذف همه بدی‌ها است و هدف از تشریع دین و تشکیل حکومت دینی رسیدن به این آرمان بزرگ است.

وی با تأکید بر اینکه جبهه باطل به دنبال عالم‌گیر کردن فساد است، بیان داشت: جبهه مخالف امر به معروف و نهی از در طول تاریخ وجود داشته اما در زمان معاصر ما بیش از هر دورانی با کمک انواع تجهیزات دست به توسعه فساد زده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی شاخصه انسانی را مرتبط با عقل و اراده دانست و تصریح کرد: انسان با داشتن عقل اشرف مخلوقات است و با داشتن اراده قدرت انجام عمل در مقابل غرائض، عواطف و احساسات گوناگون دارد.

عبادی با تأکید بر اینکه ابزار جبهه باطل برای پیاده‌کردن اهدافش ایجاد شبهات و تردیدها و دور کردن انسان از مرحله انسانیت است، مطرح کرد: وارد کردن مواد مخدر، شراب، مواد روان‌گردان و غیره به کشور طرح و برنامه جبهه باطل و استکبار جهانی برای شکستن اراده مردم ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمنان از روز اول انقلاب اسلامی برنامه‌های خود را پیاده کردند و همه این نفوذها، تهدیدها و فشارها و تحریم‌ها به منظور از بین بردن امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته و می‌خواهند این سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) را از بین ببرند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به جمع حاضر، متذکر شد: امروز به شکرانه انقلاب اسلامی به سراغ علت‌ها بروید، دیگر اجازه ورود به میدان به بیگانگانگان ندهید و کوتاهی نکنید و بدانید که این انقلاب یک انقلاب اسلامی و انسانی است.

عبادی اختلافات طبقاتی حاکم در جامعه را  اتفاقی ندانست و یک پروژه برای شکستن اراده مردم انقلابی و امین این کشور با پول حرام، نجومی و اختلاس دانست و گفت: همچنین استکبار جهانی به دنبال تغییر دادن فرهنگ مردم ایران است و مردم را تشویق به بی‌حجابی و مبارزه با حیا می‌کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امر به معروف تهاجم فرهنگی دشمن استکبار جهانی امر به معروف جبهه باطل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۵۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903226

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • ببینید | خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»