Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:29:39 GMT

پلیس در همه جا برای امنیت و سلامت روان جامعه حضور دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۸۲۳۸۷

پلیس در همه جا برای امنیت و سلامت روان جامعه حضور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد ضمن تشکر از زحمات باباکلانی، فرمانده پیشین انتظامی نجف‌آباد اظهار کرد: نعمت‌های خدا را باید تشکر کرد و مخصوصاً نعمت مدیران خوب که این قدرت را دارد که امکانات خدادادی را در راستای رشد و رسیدن به خدا به کار برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه نجف‌آباد افزود: از خدا می‌خواهیم همه مدیران الهی فکر و زندگی کنند، تشکیلات و حکومت در اسلام هدف نیست بلکه وسیله خدمت است.

وی در ادامه گفت: از سیدالشهدا نقل شده خدایا تو که میدانی ما دنبال قدرت و سلطنت‌طلبی و ذخایر دنیایی نیستیم بلکه برای اینکه پرچم‌های به زمین افتاده دین را برافروزیم و برای اصلاح جامعه و از بین بردن فساد و برای امنیت بخشیدن به بندگان مظلوم و اجرای حدود تعطیل شده دین قیام کردیم.

حسناتی با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی مطرح کرد: دامنه فعالیت‌های پلیس بسیار زیاد است و در همه جا برای امنیت و سلامت حضور دارد، پلیس در ایجاد سلامت روان جامعه و ایجاد وحشت برای کسانی که قصد برهم زدن سلامت روان جامعه را دارند، نقش مهمی دارد.

مجتبی راعی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد نیز در این مراسم بیان کرد: به نوبه خود و تمامی شورای اداری از زحمات محمدحسین باباکلانی تشکر می‌کنم و امیدوارم از تجربیات ایشان در آینده نیز بهره‌مند باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم گفت: یکی از پیام‌های عاشورا پیام رعایت حق‌الناس است که امام حسین(ع) در شب عاشورا به یاران خود گفت هرکسی حق‌الناس بر گردن دارد، برگردد.

راعی به نقش نیروی انتظامی اشاره کرد و اذعان داشت: اخلاق‌مداری در نیروی انتظامی بسیار مهم است و تکریم ارباب رجوع نقش مؤثری در رفتارهای ارباب رجوع‌ها دارد.

فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد اضافه کرد: شهروندان را به درجه یک و دو تقسیم نکنیم، تک‌تک دستگاه‌ها در ایجاد امنیت مؤثر هستند.

به گزارش فارس، محمدحسین باباکلانی بعد از ۳۰ سال خدمت در مسئوولیت‌های خطیر نیروی انتظامی استان اصفهان مرداد ماه ۱۴۰۰ بازنشسته شد و میثم گوهری‌آرانی فرمانده انتظامی نجف‌آباد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ح۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان سلامت نجف آباد نیروی انتظامی نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۸۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان در خصوص کاهش تلفات جاده‌ای گفت: کنترل محورهای مواصلاتی در ایام تعطیل اولویت ما محسوب می‌شود که با همکاری استانداری، راهداری و دیگر دستگاه‌ها و البته با محوریت پلیس راهور، توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سردار سید موسی حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اوایل سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته بدون همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: محور سوادکوه که از محورهای پرتردد استان است کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ماموریت، راهداری و پلیس تعامل خوبی داشتند.

این مسئول به تکمیل نشدن پل شهر پل‌سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه از نقص‌های مهم محور سوادکوه است، باید در اسرع وقت ساخته و بهره برداری شود تا ترافیک آزار دهنده آن، نصیب شهروندان سوادکوهی و البته همکاران ما در پلیس راهور و راهداری نشود.

 حسینی در خصوص طرح‌های دیگر پلیس اشاره کرد: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مهم مردم بوده که با  تعامل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل اراذل و اوباش انجام شد و این روزها کمتر در فضای مجازی قداره کشی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش سرقت، بخصوص سرقت از منازل گفت: با کمک دستگاه‌ها،  طرح امنیت محله محور و طرح برخورد با سارقین درحال حرکت را اجرایی کردیم که شاهد کاهش ۲۴ درصدی سرقت، بویژه سرقت منازل بودیم.

وی مبارزه با قاچاقچیان را از دیگر اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص خورده فروشان در بازارها و سطح شهرها بخوبی عملیاتی شد که نتیجه آن افزایش۱۲ درصدی کشف مواد مخدر بود.

در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات سرهنگ اکبری فرمانده پیشین و سرهنگ عبدی ارشد نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ سعید مهدوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • راه مبارزه با روانشناس‌نماها ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه است
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • ارتقاء سواد سلامت روانی جامعه، راهی برای مبارزه با روانشناس‌نماها