Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، گرچه در حکم رهبر معظم انقلاب برای انتصاب علی‌عسگری به ریاست سازمان صدا و سیما به بازه زمانی اشاره نشده اما اگر قرار باشد سنت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در منصوب کردن رئیسان پیشین این سازمان این بار هم تکرار شود، در آینده دور یا نزدیک حکم ریاست پنج سال دوم رئیس فعلی ابلاغ می‌شود. علی لاریجانی و سیدعزت‌الله ضرغامی هر کدام دو دوره پنج ساله رئیس صدا و سیما بودند و البته در این میان محمد سرافراز نتوانست دوره خود را کامل کند و پس از حدود ۱۸ ماه به بهانه بیماری از مسئولیت کناره‌گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که در هفته‌های اخیر نام حمید شاه‌آبادی در میان گزینه‌های تصدی وزارت ارشاد دولت سیدابراهیم رئیسی به گوش می‌رسید، برخی کارشناسان معتقد بودند اگر معاون سیما راهی دولت نشود، شاید در دور دوم ریاست علی‌عسگری دگرگونی‌هایی اساسی در زیرمجموعه خود به وجود می‌آورد. حالا که رئیس دولت سیزدهم محمدمهدی اسماعیلی برای بر عهده گرفتن مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی کرده، در ساختمان شیشه‌ای جام‌جم شمارش معکوس برای جابه‌جایی مدیران شبکه‌های تلویزیونی آغاز شده و در این میان نام یک نفر بیش از همه به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود شاه‌آبادی به احتمال فراوان علی فروغی را از جایگاه مدیر شبکه سه برمی‌دارد و او را به شبکه دو یا مرکز سیمافیلم می‌برد. از مهدی رحمتی به عنوان جایگزین احتمالی فروغی در شبکه سه نام برده می‌شود. هر چند ممکن است تا روز نهایی و صدور احکام مدیریت، گزینه‌ها عوض شوند و نام‌های تازه‌تر به میان بیایند. در هر حال، اگر مدیر شبکه سه برود، شاید راه برای بازگشتن عادل فردوسی‌پور و برنامه ۹۰ هموار شود. گرچه آن وقت باید دید مدیران تلویزیون با محمدحسین میثاقی و برنامه «فوتبال برتر» او چگونه برخورد می‌کنند و ساعت پخش ۲۲:۳۰ دوشنبه‌ها به چه کسی می‌رسد.

کد خبر 620317 برچسب‌ها عادل فردوسی‌پور تلویزیون - صدا و سیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عادل فردوسی پور تلویزیون صدا و سیما شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۹۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به کمبود آب، آب‌نماها با حرکت آب به‌صورت چرخشی مصرف پایینی دارد و تأمین آب ۴۱ آب‌نمای این منطقه از شبکه آب‌رسانی شهری نیست.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث آب‌نماها در شهر اظهار کرد: استفاده از آب‌نما در نزدیکی محل زندگی و محل رفت و آمد شهروندان سبب آرامش می‌شود، چراکه آب نمادی از پاکی و آرامش است همچنین آب‌نما با ایجاد چشم‌اندازی زیبا و دل‌انگیز همراه با آوای خوش فرود مایع زندگی، می‌تواند در یک لحظه تمام رفتارهای بد روانی را از دل و جان آن‌ها بزداید.

وی افزود: علاوه بر عنصر آب به‌عنوان یکی از زیباترین زمینه‌های دیداری و یکی از موارد تکمیلی فضای سبز شهری مور استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۴۱ آب‌نما در سطح این منطقه تصریح کرد: در راستای احترام به مردم شهر آب‌نماهایی بنا به موقعیت مکانی همچون بوستان‌ها، معابر و یا تقاطع‌ها ایجاد شده است که موجب کاهش تنش‌های مردمی می‌شود، به‌طور مثال در محل تقاطع جای توقف خودرو پشت چراغ قرمز، روشنی آب‌نما موجب شده است راننده و سرنشینان خودرو با آرامش دقایق را سپری کنند.

محمدحسینی ادامه داد: آب‌نماهایی که در بوستان‌ها احداث می‌شود، با مساحت بیشتر با نمایش مطلوب پرتاب آب همچنین وجود نیمکت‌هایی در اطراف آن محیطی دلنشین را برای اهالی و رهگذران ایجاد و مدت زمان آرامش‌بخشی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نگهداری آب‌نماها گفت: با توجه به فعال بودن آب‌نماها در ساعاتی از روز، نوسازی و تعمیر دوره‌ای آب‌نماها در برنامه‌های این منطقه قرار می‌گیرد؛ از طرف دیگر تعمیرات اساسی همچون رنگ‌آمیزی و نوسازی تأسیسات برق و آب‌رسانی نیز جزو فعالیت‌های همکاران اداره خدمات شهری این منطقه قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب، آب‌نماها با حرکت آب به صورت چرخشی مصرف پایینی دارد و تأمین آب آن از شبکه آب‌رسانی شهری نیست، همچنین آلودگی آب داخل آب‌نما موجب شده است هر هفته یا هر دو هفته یک‌بار نیاز به تعویض آب داشته باشد که متذکر می‌شویم تعویض آب با کف‌کش است و برای مصرف مجدد به فضاهای سبز شهری هدایت می‌شود.

کد خبر 748612

دیگر خبرها

  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳