Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نصرالله ماهینی ۵۲ ساله از زحمت کشان بخش درمان در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر بود که پس از مدتی بیماری کرونا و دست و پنجه نرم کردن با این ویروس منحوس آسمانی شد و امروز پیکر پاکش از محل خدمتش در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس تا بهشت صادق بوشهر تشییع و تدفین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این مراسم گفت: جولان بیماری کرونا و بحران آن روزبه‌روز عزیزان و بزرگانی را از ما می‌گیرد و افزایش موارد بیماری و خستگی ناشی از تلاش‌هایی که در بیمارستان‌ها صورت می‌گیرد کادر درمان را خسته کرده است.

دکتر امیرحسین دارابی عنوان کرد: شهید ماهینی از عزیزانی بود که در بخش‌های کرونا فعالیت می‌کرد و امثال او فراوان هستند که در بخش‌های مختلف از هیچ تلاشی برای بهبودی سلامت مردم دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید

پزشک بیمارستان برازجان به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست

او ادامه داد: پیک پنجم بیماری کرونا یک پیک طولانی از لحاظ زمانی و افزایش موارد بیماران و بستری‌ها بود به طوری که روزانه ۸۰۰ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ها بستری می‌شوند.

دکتر دارابی بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا امکان مراقبت از همه بیماران میسر باشد افزود: اما افزایش موارد بیماری باعث خستگی همکاران ما در کادر درمان شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافع سلامت بیماری کرونا شهید سلامت علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۰۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند

به گزارش خبرنگار مهر، سمیه رسولی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کانون پرورش فکری در راستای سیاست‌های تعیین شده در سال جاری و توجه ویژه به «نوجوان محوری» و حضور حلقه‌های میانی مؤثر در فعالیت‌های کانون، همچنین در راستای فعالیت‌های علم و فن آوری و تقویم مناسبت‌های علمی، برنامه‌ای به مناسبت روز جهانی خلبان با حضور اعضای نوجوان با معرفی دو خلبان نیروی هوایی در ناو مسافربری در محیط فرودگاه بین المللی بوشهر برگزار شد.

وی افزود: از آنجایی که پرواز آرزوی دیرینه بشر بوده و بیم آن می‌رود که این هدف در گذر زمان به دلیل عدم شناخت و نیافتن مسیر مناسب گم شود، لیکن هدف این برنامه آشنا کردن نوجوانان برای دستیابی به رؤیای پرواز به صورت علمی و تخصصی است به همین منظور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر از خلبانان بومی و جوان این استان، دعوت کرد تا در قالب یک نشست و بازدید از فرودگاه، خاطره زیبایی را به مسیر روشن آینده اتصال دهد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر درباره گفت: زندگی و حیات آدمی از دیرباز تا کنون و از هم اکنون تا فرداهای نیامده با آرزوها و آمال رنگارنگ عجین بوده است و خواهد بود، یکی از این آرزوها پرواز بوده است.

وی ادامه داد: اینکه انسان بتواند همانند پرندگان پرواز را تجربه کند برادران رایت را بر آن داشت تا اولین هواپیما را بسازند و از آن زمان تا کنون میلیون‌ها انسان با این بال‌های آهنین پرواز کرده‌اند اما همچنان و هنوز پرواز برای انسان تازگی و جذابیت دارد و این جذابیت پرواز باعث شده است خلبانی یکی از شغل‌های دوست داشتنی برای کودکان و نوجوانان باشد.

وی بیان کرد: کانون پرورش فکری استان بوشهر طی یک اردوی نیمروزی نشست معرفی شغل خلبانی راب رأی اعضای نوجوان خود برگزار کرد که همزمان نوجوانان سراسر استان‌ها در این برنامه به صورت آنلاین و برخط حضور داشتند.

رسولی در بیان اهداف برگزاری این برنامه گفت: نوجوان محوری و توجه به امید آفرینی برای قشر نوجوان که به دنبال هویت شناسی و شناخت خویش برای انتخاب راه زندگی برای آینده هستند در این برنامه لحاظ شده بود.

وی گفت: نوجوانان حاضر در این برنامه از بخش‌هایی نظیر ترمینال مسافربری، سالن ترانزیت، باند پرواز، هواپیمای مسافری و کادر پرواز و برج مراقبت بازدید کردند و در نشستی رو در رو با دو خلبان سوالات خود را در خوزه خلبانی در میان گذاشتند و پاسخ گرفتند.

.

کد خبر 6091463

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد