Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:05:45 GMT

اگر مربی به کین نیاز داشته باشد او حرفه‌ای خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۳۰۳۰

اگر مربی به کین نیاز داشته باشد او حرفه‌ای خواهد بود

هوگو لوریس، دروازه بان با سابقه تاتنهام، می گوید اگر سرمربی این تیم به هری کین نیاز داشته باشد، به رغم تمایل این بازیکن به جدایی از اسپرز، او حرفه ای برخورد خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی مدتهاست که به دنبال جذب هری کین، کاپیتان تاتنهام، است و این مهاجم خود نیز به جدایی از اسپرز ابراز تمایل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود سیتیزن ها پیشنهادی 152 میلیون یورویی برای خرید کین آماده کرده اند.

 

قرار است هر دو تیم در اولین بازی فصل جدید لیگ برتر با هم دیدار کنند و هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام، نگرانی ها مبنی بر اینکه کین تحت تاثیر مسائل خارج از زمین قرار گیرد، را رد کرده است.

 

لوریس به خبرنگاران گفت: "هری یک حرفه ای است و با لبخند اینجا است. شرایط خاصی وجود دارد، ما نمی توانیم آن را پنهان کنیم، اما این مربوط به او و باشگاه است. من فقط روی تیم تمرکز کرده ام و اگر مربی به او نیاز داشته باشد، او حرفه ای خواهد بود. "

لوریس همچنین اصرار داشت که حواشی نقل و انتقالات بر آماده سازی های تاتنهام قبل از آغاز فصل سایه ننداخته است.

 

 

لوریس گفت: "اولویت تیم، شروع فصل است و سعی می کنیم بقیه موضوعات را جدا کنیم.

برای من به عنوان کاپیتان و بازیکن مهمترین چیز این است که هم تیمی هایم را در یک جهت همسو با هم و در کنار هم ببینیم. اما ما در دوره ای هستیم که اتفاقات زیادی می تواند رخ دهد.

این همچنین پیامی از سوی مربی است، او فقط می خواهد بازیکنان روی تمرینات و بر رقابت تمرکز کنند و سپس خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. به عنوان یک بازیکن، یک هم تیمی، حرفی برای گفتن در این زمینه ندارم. این به باشگاه و هری مربوط است تا راه حلی پیدا کنند. "

 

 

تاتنهام هوگو لوریس هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هوگو لوریس هری کین حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (128.6MB)

دیگر خبرها