Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بیمارستان های آمریکا خبر می دهند.

خبرگزاری میزان - نرخ بستری شدن ناشی از کرونا برای بزرگسالان در دهه ۳۰ سالگی در آمریکا در میان موج افزایش سویه دلتا به بالاترین حد خود رسیده است.

کارشناسان نگران هستند که این بیماری به همه گیری برای جوانان تبدیل شده است.

به گزارش «دیلی میل»، جیمز لاولر، مدیر مرکز جهانی امنیت سلامت در مرکز پزشکی دانشگاه نبراسکا، در گزارش خود به میزان هشداردهنده بستری شدن در بیمارستان‌های آمریکا اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاولر گفت «پیش‌تر فکر می‌کردیم که همه این گروه‌های سنی جوانتر تا ۵۰ سالگی از پیامد‌های شدید ناشی از کووید-۱۹ در امان خواهند، متاسفانه این میزان بستری شدن در بیمارستان، همه با سرعت سرگیجه کننده‌ای در حال افزایش است.»

وی اظهار داشت «این فقط همه گیری افراد واکسینه نشده در آمریکا نیست، بلکه در حال حاضر همه گیری جوانان هم است.»

به گفته وی، «موضوع فقط این نیست که تعداد افراد بستری شده در بسمارستان‌ها افزایش یافته، بلکه موضوع این است که بستری افراد جوان افزایش شدیدی یافته است.»

بیشتر بخوانید: هشدار کارشناسان در مورد احتمال بروز سویه‌های جدیدتر ویروس کرونا اعزام نیرو‌های گارد ملی آمریکا برای کمک به بیمارستان‌های کرونایی

این کارشناس بهداشتی گفت «باز هم من فکر می‌کنم این یک افسانه دیگر است که جوانان خیلی مریض نمی‌شوند؛ به وضوح دیگر چنین نیست، مخصوصاً در مورد موج دلتا.»

داده‌های مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا نشان می‌دهد که تعداد بستری شدگان جدید ناشی از کووید -۱۹ در بیمارستان برای بیماران در دهه ۳۰ سالگی در هفته اخیر به طور متوسط به هزار و ۱۳۱ نفر در روز رسیده است.

به گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، این میزان متوسط بستری روزانه از ۹۰۸ در ۷ روز گذشته ۲۲.۶ درصد افزایش یافته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۱۷۰ هزار نفر از بیش از ۲.۵ میلیون بستری جدید در بیمارستان‌های آمریکا از آگوست ۲۰۲۰ تاکنون مربوط به همین افراد بوده است.

همچنین بستری شدن افراد بین ۱۸ تا ۲۹ سال در این هفته ۲۰.۷ درصد در مقایسه با هفته قبل افزایش یافته و به ۶۹۴ مورد رسیده است.

کارشناسان می گویند که جمعیت‌های مسن بیشتر در خطر مرگ و میر و ابتلا به بیماری شدید کووید-۱۹ قرار دارند، اما اعداد جدید نشان دهنده خطرات ناشی از ابتلا درمیان جوانان هم افزایش یافته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا کرونا واکسن کرونا حوادث بین الملل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا آمریکا کرونا واکسن کرونا حوادث بین الملل بیمارستان های آمریکا افزایش یافته بستری شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟