Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:30:01 GMT

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جهان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۲۹۷۵۸

طی شبانه روز گذشته، افزون بر ۴۶۷ هزار نفر دیگر در جهان گرفتار ویروس کرونا شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با احتساب مبتلایان جدید، شمار کسانی که در جهان به این ویروس آلوده شده اند در مرز ۲۰۸ میلیون نفر قرار گرفت. طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه، مرگ ۸۰۸۱ نفر هم در جهان بر اثر ابتلا به کرونا تائید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین بازه زمانی، اندونزی با هزار و ۲۲۲ مورد فوت، روسیه با ۸۱۶ مورد و مکزیک با ۷۵۳ مورد فوت بیشترین موارد فوتی را ثبت کرده اند. کرونای دلتا سویه غالب در بسیاری از کشورهاست.
 آمریکا با ثبت ۳۷ میلیون و ۴۶۶ هزار مورد ابتلا، بالاترین آمار ابتلا را از آغاز همه گیری این بیماری دارد. پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، فرانسه و انگلیس به ترتیب بیشترین موارد ابتلا را از آغاز همه گیری ثبت کرده اند. برچسب ها: مبتلایان ، کرونا ، جهان ، جانباختگان ، مرگ ، آمار ، امریکا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مبتلایان کرونا جهان جانباختگان مرگ آمار امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۲۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع عبری گزارش دادند که شمار کشته‌های حمله موشکی به پایگاه کرم ابو سالم به ۴ نفر افزایش یافته است.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد چهارمین نظامی این رژیم در حمله موشکی گردان‌های قسام به پایگاه نظامی کرم ابو سالم کشته شده است.

بنابر اعلام منابع عبری در این حمله در کل ۴ نظامی اسرائیلی کشته شدند و ۱۲ نظامی هم مجروح هستند.

این در حالی است که برخی منابع عبری روز گذشته از افزایش شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی در حمله راکتی قسام علیه پایگاه کرم ابوسالم به پنج نفر هم خبر داده بودند.

در پی این رخداد منابع عبری از سانسور شدید اخبار تلفات نظامی صهیونیست ها در این حمله از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داده بودند.

کد خبر 6098196 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • خطر ابتلا به سنگ کلیه با انجام این ۸ مورد
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • افزایش ابتلا به آسم با مصرف این مواد غذایی
  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • فیلم| افزایش شمار کشته‌های سیل در برزیل به ۷۵ نفر
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد/ افزایش شمار شهدای میس الجبل
  • چند درصد ایرانی‌ها آسم دارند؟ بالاترین میزان ابتلا در این سن
  • چرا رژیم غذایی ناسالم باعث سرطان می‌شود؟