Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه رسیدگی به اتفاقات مسابقه ی نیما عالمیان در المپیک توکیو برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز در خصوص اتفاقات مسابقه نیما عالمیان در المپیک توکیو به ریاست بهنام حبیب زاده و با حضور اعضاء این کمیته برگزار شد.

در این جلسه که نیما عالمیان بصورت آنلاین حضور داشت، اعضاء ابعاد مختلف این اتفاق را بررسی کردند و با توجه به عذرخواهی مجدد ایشان در جلسه، رای کمیته انضباطی به شرح ذیل صادر شد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توبیخ کتبی

۲. جریمه نقدی به مبلغ یکصد میلیون ریال انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیما عالمیان المپیک توکیو تنیس روی میز المپیک توکیو تنیس روی میز نیما عالمیان نیما عالمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۳۲۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است

به گزارش خبرنگار مهر، دوومیدانی یکی از رشته هایی است که مدتهاست با سرپرست اداره می‌شود و هنوز تکلیف برگزاری انتخابات این فدراسیون نیز مشخص نشده است. در حال حاضر حسین مطیعی سرپرستی فدراسیون را بر عهده دارد.

پژمان معتمدی دبیر سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز (دوشنبه) در گفت وگو با اهالی رسانه اظهار داشت: از سال ۷۸ در فدراسیون دوومیدانی در بخش‌های مختلف فعالیت داشتم.‌این انتخابات یکی از نادرترین انتخابات در رشته دوومیدانی است چون تمام افرادی که نام نویسی کردند از نخبه‌های این رشته به شمار می‌روند. تلاش ما این است که در این شرایط یک محیط خنثی برای همه داشته باشیم. دغدغه دوومیدانی برای من کلیدی است و تمام وقتم را برای آن گذاشتم.

وی افزود: ثانیه به ثانیه وقت ورزشکارانی المپیکی برای من ارزشمند است. در این یک سال هم تغییرات مدیریتی زیادی داشتیم بنابراین ضرورت داشت ما زمان را از دست ندهیم چون فرصتمان برای کسب سهمیه کوتاه است. بنابراین جلسه‌ای با ورزشکاران داشتیم که همراه مربی‌های خود آمدند و برنامه‌ها و قرارداد بین ما و ورزشکاران منعقد شد. از ورزشکاران خواستیم تمام هم و غم خود را برای کسب سهمیه بگذارند.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: اخیرا جلسه هیات رییسه را هم داشتیم تا هر چه سریعتر مجمع را برگزار کنیم. بر اساس آیین نامه ۴۵ روز بعد تشکیل جلسه هیات رییسه می توان مجمع را برگزار کرد که بر اساس آن از اوایل و یا نهایتا نیمه خرداد می‌توانیم بعد از آمدن تایید صلاحیت‌ها مجمع را برگزار کنیم. مجمعی که سلامت و بی‌طرف باشد.

معتمدی اضافه کرد: اولویت ما در حال حاضر بچه‌های المپیکی هستند اما مسابقات دیگری در سطح ملی و حتی برون مرزی در نظر گرفتیم تا قدم مثبتی برای سایر دونده‌ها نیز برداریم. ما روی دانش روزامد مربیگری خیلی فعالیت خاصی نداشتیم. فکر میکنم بدون شک یک تحول در حاضر در این حوزه نیز رخ داده است. در اوایل خرداد یک سمینار بین اللملی خواهیم داشت که به صورت مجازی هم خواهد بود. تلاش داریم مدرس بین‌المللی را بیاوریم که تاکنون از سه مربی بین‌المللی دعوت کردیم و مکاتبات لازم انجام شده است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های فدراسیون دوومیدانی گفت: ما سال ۸۵ یک طرح ملی استعدادیابی را انجام دادیم که ۱۷ هزار کودک ۱۰ تا ۱۲ ساله از ۱۴ استان حضور داشتند که از بین آنها ۵۰۰ نفر انتخاب شدند. قطعا برنامه استعدادیابی را همراه با جوایز مناسب ادامه خواهیم داد.

معتمدی در واکنش به انتقاد حسین رسولی به نحوه برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران توضیح داد: کمیسیون ورزشکاران را برگزار کردیم. آقای باقری به عنوان نماینده وزارت ورزش در آن جلسه حضور داشتند. در جلسه باید افرادی حضور شرکت می‌کردند که فرزانه فصیحی چون در مسابقات بودند، نتوانستند بیایند. دو سوم اعضا در واقع در آن جلسه حضور داشتند آرای مجازی را وقتی به عنوان آرای اصلی آوردیم که جای سوال داشت که من خودم گزارش آن را به وزارت ارسال کردم و منتظر جواب هستیم. اگر برخلاف آیین نامه باشد ما مجددا جلسه را برگزار خواهیم کرد. کمیسیون داوران و مربیان مشکلی نداشت و برای کمیسیون ورزشکاران منتظر پاسخ وزارت ورزش هستیم تا تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.

وی افزود: من خودم ورزشکار بودم و کامل ورزشکاران را درک میکنم. واقعا درخواست برای امکانات و اردو یک عامل برحق است ولی مدل انتقال درخواست مهم است. ورزشکاران ما یک نمونه اخلاقی برای یک جامعه هستند بنابراین انتظار داریم انتقادها ابتدا به خود فدراسیون گفته شود و وظیفه ماست که رسیدگی کنیم. تا جایی که می‌دانم ورزشکاران ما همگی تمام حقوق خود را دریافت کردند.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در واکنش به صحبت‌های مهدی پیرجهان دونده ۴۰۰ متر با مانع ایران که گفته بود به فدراسیون تعهد داده در صورت عدم کسب سهمیه باید هزینه‌های اعزام و اردو را به فدراسیون برگردانند، گفت: همچین جسارتی به ورزشکاران نکردیم. این باور وجود ندارد که حتما ورزشکاران نتیجه بگیرند. آن چیزی که در جلسه مطرح شد تعهدات برای فدراسیون و ملی پوشان است.

وی در مورد روش کسب سهمیه المپیک گفت: برای کسب سهمیه رکورد مستقیم داریم که سخت و دست نیافتنی است و یک روش هم بر اساس رنکینگ است. در حال حاضر مشکل ما گرفتن ویزا برای کشورهای اروپایی است. سعی کردیم مسابقاتی را انتخاب کنیم که در لیست جهانی باشد. ما ورزشکاران را جمع کردیم و جلسه‌ای با مسوول بین‌الملل فدراسیون برگزار کردیم تا همه چیز بررسی شود. ما از هشتم تا دهم تیر به ریز برنامه‌ها را نوشیم که امیدوارم فدراسیون بتواند به تعهدات خود برسد.

معتمدی درخصوص برگزاری مجمع انتخاباتی گفت: شک نکنید ما قرار است یک انتخابات کاملا بی‌طرفانه را برگزار کنیم. حداقل از سمت من هیچ جهت گیری وجود ندارد که فکر میکنم خود وزارت ورزش هم جهت گیری خاصی نداشته باشد. بحث تایید صلاحیت‌ها هنوز مشخص نیست.

وی در پایان در مورد بدهی‌هایی که از زمان سرپرست قبلی فدراسیون به جا مانده است، گفت: در جریان بدهی‌ها نیستم. مطیعی بهتر می‌تواند پاسخ بدهد. او با روی باز این پست را پذیرفته است و در تلاش هستند که بدهی ‌ها را پرداخت کنند.

کد خبر 6091729

دیگر خبرها

  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟