Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر ازنظر امکانات درحد ضعیف می باشد و نبود آی سی یو، سی تی اسکن، رادیولوژی پرتابل و تانک اکسیژن از نیازهای فوری این بیمارستان است.

به گزارش خبرنگار برنا از آزادشهر: حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به همراه اعضا این کمیسیون با همراهی قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت و برخی مسئولین استانی امروز جمعه ۲۹ مرداد به درخواست غلامعلی کوهساری نماینده  این شهرستان بمنظور بررسی مشکلات حوزه درمان  و بیمارستان ۶۴ تختخوابی حضرت معصومه(س) آزاد شهر از این مرکز درمانی و یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا بازدید به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این بازدید غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی  گزارشی از کمبودها و مشکلات درمانی این بیمارستان ارائه نمود و اظهار کرد: باتوجه به جمعیت ۲۰۰ هزارنفری شهرستانهای آزادشهر و رامیان پیشنهاد میشود یک بیمارستان حدفاصل بین این دو شهرستان احداث شود تا بخشی از مشکلات درمانی مردم مرتفع گردد.

وی همچنین افزود: بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر ازنظر امکانات درحد ضعیف می باشد و نبود آی سی یو، سی تی اسکن، رادیولوژی پرتابل و تانک اکسیژن از نیازهای فوری این بیمارستان است.

کوهساری در پایان گفت: طی رایزنی های صورت گرفته سهمیه آمپول «اکتنرال» استان که بین ۷۰ تا ۸۰ عدد بود را به ۳۰۰ عدد در هفته افزایش دادیم.

در ادامه حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت مجلس ضمن بیان اینکه امیدواریم اولویت اول دولت جدید گفتمان سلامت باشد در پاسخ به سوال خبرنگار برنا درخصوص چگونگی بررسی مشکلات این شهرستان اظهار کرد : همانطور که مطلع هستید با توجه به شرایط حاد بودن بیماری کرونا در استان گلستان خصوصا شهر آزادشهر مجمع نمایندگان استان درخواست بررسی میدانی مشکلات و کمبودهارا داشتند که ما در این بازدید از معاون وزیر بهداشت خواستیم تا همراه ما باشد تا از نزدیک موضوعات را بررسی نمائیم و امیدواریم به محض رسیدن به مجلس این موارد را دسته بندی نموده و تقدیم مجلس و دولت کنیم تا بتوانیم هرچه سریعتر مشکلات این شهرستان را برطرف نمائیم.

درپایان حمید رضا ملک حسینی فرماندار این شهرستان در پاسخ به خبرنگار برنا درخصوص دستاورد نهایی این هیئت اظهار بی اطلاعی کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۶۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ جلسه ای پیرامون مشکلات اتباع و مهاجرین خارجی ساکن شهرستان برخوار و بررسی عملکرد شهرستان در حوزه ساماندهی اتباع خارجی برگزار شد.

این نشست با حضور فرماندهی و مسولین انتظامی شهرستان در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان برگزار گردید. 

 دراین جلسه مهدی معینی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان با بیان ادامه دار بودن طرح ساماندهی اتباع خارجی استان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند