Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@07:27:22 GMT

واکنش پلیس به ادعای هک شدن سایت راهور

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۸۱۳۹۷

واکنش پلیس به ادعای هک شدن سایت راهور

 سرهنگ حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر هک شدن سایت راهور گفت: در یکی دو ماه گذشته تا الان ۲ بار افرادی با اکانت‌های مختلفی که خودشان را هکر می‌کردند که البته ما به هکر بودن این افراد هم مشکوک هستیم، اعلام می‌کنند که اطلاعاتی را از دیتابیس سامانه شماره گذاری پلیس راهور در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رمضانی بیان داشت: بنده همین جا اعلام می‌کنم که رعایت حریم خصوصی و نگهداری از اطلاعات مردم در پلیس یک "اصل" است و مردم عزیز نگران این موضوع نباشند. تاکنون حتی یک bit از این اطلاعات انتشار پیدا نکرده و این صرفاً در حد یک ادعا است.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان یک شاکی پرونده‌ای را تشکیل داده و این موضوع را هم به پلیس فتا و هم به مقام محترم قضائی اعلام کرده‌ایم و کارشناسان فنی پلیس راهور و پلیس فتا به صورت مشترک در حال بررسی موضوع هستند.

وی گفت: تمام سامانه‌های پلیس راهور اعم از وبسایت راهور ۱۲۰، شماره گذاری، اجراییات و صدور گواهینامه که در حال خدمات دهی به هموطنان هستند، کوچک‌ترین مشکلی ندارند و در بهترین حالت ما در حال خدمت رسانی به مردم عزیز هستیم.

سرهنگ رمضانی در خصوص تصاویر منتشر شده تعدادی از اطلاعات افراد بیان داشت: این فرد تعدادی محدودی (حدود ۱۰ تا ۱۵ مورد) را به صورت ناقص نمایش داده، پیش بینی کارشناسان ما این هست که این در حد یک ادعا است و این دو اکانتی که باعث نگرانی مردم و تشویش اذهان عمومی شدند با جدیت دنبال می‌کنیم و تا برخورد قانونی از سوی مراجع قضائی کوتاه نخواهیم آمد.

معاون اجرایی پلیس راهور ناجا در پایان اظهار داشت: کارشناسان پلیس در حال شناسایی این افراد هستند و مردم عزیز مطمئن باشند که بزودی اینها شناسایی و تحویل مقامات قضائی خواهند شد./ مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۸۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی زارع گفت: در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در بلوار "شهید صدوقی" شهر یزد مأموران پلیس راهور در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین واژگون شده و به یک درخت در وسط بلوار برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد اظهار داشت: در این حادثه راکب ۱۷ ساله موتورسیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و ترک نشین موتورسیکلت که او هم «هم سن» راکب بود به شدت مجروح که پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

زارع تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راهور، سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه علت این حادثه بوده است.

زارع با بیان اینکه علت فوت هر ۲ نوجوان ضربه مغزی بوده است، یادآور شد: از خانواده‌ها تقاضا داریم به هیچ وجه موتورسیکلت را در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه قرار ندهند و راکبان موتورسیکلت نیز حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد خبر 6089803

دیگر خبرها

  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد