Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@04:36:18 GMT

ابتلا حدود 31 هزار نفر ديگر به کرونا در انگليس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۰۹۵۷۷

خبرگزاری آریا- وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در 24 ساعت اخیر 30 هزار و 838 نفر دیگر در این کشور، به ویروس کووید 19 مبتلا شده اند.
به گزارش خبرگزاری آریا، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در 24 ساعت اخیر 30 هزار و 838 نفر دیگر در این کشور، به کووید مبتلا شده اند که بر این اساس شمار مبتلایان قطعی به کووید در این کشور حدود 67 میلیون نفری، به شش میلیون و 555 هزار و 200 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در 24 ساعت اخیر همچنین 174 نفر دیگر از مبتلایان به کووید، قربانی این همه گیری شدند و مجموع جان باختگان از این همه گیری، به 131 هزار و 854 نفر رسید.
دولت انگلیس فقط افرادی را که تا 28 روز پس از ابتلا به کووید 19، جان ببازند، قربانی ویروس کرونا محسوب می‌کند و به نوشته روزنامه ایوینینگ استاندارد، مرکز ملی آمار انگلیس چند هفته پیش اعلام کرد حدود 157 هزار گواهی فوت ناشی از کرونا در این کشور صادر شده است.
به گزارش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، تا روز سه شنبه این هفته 47.8 میلیون نفر، معادل حدود 87.8 درصد از افراد بالاتر از 16 سال در این کشور دوز اول و نیز 77.2 درصد از این افراد، هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
دولت انگلیس دیروز اعلام کرد قرارداد خرید 35 میلیون دوز واکسن کرونا از شرکت فایزر را امضا کرده که قرار است از نیمه دوم سال آینده، تحویل بگیرد.
ساجد جاوید، وزیر بهداشت و درمان انگلیس گفت: این واکسن‌های اضافه، بخشی از آمادگی کشور برای مبارزه با کووید 19 در سالیان آینده است.
براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، در هفته منتهی به 13 ماه اوت، 22 مرداد ماه، در مجموع 571 نفر در این کشور، قربانی همه گیری ویروس کرونا شدند که این تعداد در هفته پیش از آن، 527 نفر بود.
به نوشته روزنامه مترو، این شمار جان باخته از کووید در انگلیس، از هفته منتهی به 26 ماه مارس، 6 فروردین ماه تا کنون سابقه نداشته است. در ان هفته 719 نفر جان باختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۰۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم

دیدار تیم‌های منچستریونایتد و برنلی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستریونایتد و برنلی عصر _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وپنجم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با تساوی یک بر یک به‌پایان رسید.

آنتونی در دقیقه ۷۹ برای منچستریونایتد و زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی برای برنلی گلزنی کردند.

خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی کد خبر 748528

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ناتینگهام فارست + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • وست هم - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • انگلیس رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان