Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان مرودشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که سارق پس از سرقت خودرو در شهرستان‌های مرودشت، شیراز و زرقان آنها را به بیابان‌های اطراف انتقال و پس از سرقت قطعات اصلی و با ارزش ماشین‌ها را رها می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: مأموران انتظامی با گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس و تحقیقات تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۷ فقره سرقت خودرو و قطعات آن در شهرستان‌های مرودشت، شیراز و زرقان اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم و بیابان‌های اطراف ۱۲ دستگاه خودرو مسروقه (۱۰ پراید و ۲ وانت نیسان) و تعدادی ضبط و باند، آچار، جک، لاستیک و … کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی نظیر قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و اموال گران قیمت در داخل خودرو پرهیز کنند.

کد خبر 5289169

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی فارس مرودشت دستگیری سارق ویروس کرونا هفته دولت واکسن کرونا محرم 1400 آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا کرمانشاه گرگان واکسیناسیون خطبه های نماز جمعه اردبیل مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

به گفته او ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سرقت ها شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت است.

این مقام انتظامی گفت:  یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد