Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته فدراسیون دوچرخه سواری خبری را بر روی خروجی سایت خود قرار داد مبنی بر اینکه بنا بر پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز و با موافقت محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، حسین قائمی به عنوان سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری این استان منصوب شده است.

این در حالی است که نه رئیس هیأت استعفا داده و نه مجمعی برای این هیأت برگزار شده که اعضای آن خواستار برکناری رئیس هیأت شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد موسوی رئیس هیأت دوچرخه سواری البرز در واکنش به این اتفاق به رسانه‌ها گفته بود که با رأی مجمع به این سمت منصوب شده و فدراسیون در نامه‌ای خواستار برکناری وی و انتخاب سرپرست برای هیأت البرز شده است!

اما فدراسیون دوچرخه سواری مدعی است که این اداره کل ورزش استان البرز است که خواستار برکناری موسوی شده و بنابر درخواست آنها برای هیأت سرپرست معرفی شده است. هیأت دوچرخه سواری استان البرز در خردادماه سال جاری و چند روز پس از مجمع انتخاباتی فدراسیون در روز جهانی این رشته با هدف ترویج ورزش همگانی و فرهنگ دوچرخه سواری اقدام به برگزاری یک همایش بین‌المللی با دعوت از سفرای چند کشور خارجی کرد که این کار بدون هماهنگی با فدراسیون و اداره کل بوده!

وفایی رئیس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر با وجود پاندمی ویروس کرونا و شرایط حاکم در کشور برگزاری تمامی مسابقات و همایش‌های مختلف ملی و استانی باید با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح آن استان یا مراجع ذیصلاح کشوری برای برگزاری آن رویداد برگزار شود.

وی پیرامون برگزاری مسابقات در سطح استانی و مسابقه برگزار شده در سطح استان البرز هم بیان کرد: مراجع مربوط به اخذ مجوز و صدور مجوز قطعاً استانداری‌ها و در کنار آن اخذ مجوز از اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت پزشکی ورزشی استان خواهد بود. در سطح ملی و بین المللی هم قطعاً موضوع حساس‌تر و اخذ مجوزها هم اهمیت بیشتری خواهد داشت. تمامی همایش‌های دوچرخه سواری هم در این امر مستثنی نیستند و باید زیر نظر اداره کل ورزش مجوز دریافت کنند. و

وی ادامه داد: برای برگزاری یک رویداد ملی و بین المللی باید فدراسیون پزشکی ورزشی که به عنوان مرجع اصلی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است مجوز را صادر کند. قطعاً اخذ مجوز از استانداری‌ها و اداره کل ورزش استان و معاونت‌های مختلف سیاسی و امنیتی حائز اهمیت است و فراتر از همه اینها هماهنگی و اخذ مجوز آن رویداد از سوی فدراسیون مرجع یعنی فدراسیون دوچرخه سواری حائز اهمیت است.

وفایی خاطرنشان کرد: هرگونه اتفاقی که بدون هماهنگی هر یک از مراجع ذکر شده اتفاق بیفتد، مسئولیت مستقیم آن با برگزارکننده و متعاقب آن اتفاق یعنی اگر در سطح بین المللی باشد قطعاً فدراسیون مربوطه باید مسئولیت عواقب حاصل از این عدم هماهنگی می‌باشد. کما اینکه در رویدادهای مختلف بین المللی که برگزار می‌شود جرایمی برای آن مسابقه اعم از تخلفات مختلف فنی در نظر گرفته می‌شود که گریبانگیر فدراسیون مربوطه را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در بحث برگزاری همایش دوچرخه سواری در استان البرز هم همین اتفاق افتاده است و اگر رئیس هیأت به واسطه اتفاقات روی داده شده برکنار شده است به دلیل همین ناهماهنگی‌ها بوده است. برای برکناری یک مسئول هیأت باید یا مجمع رأی به برکناری بدهد یا بالاترین مرجع این تصمیم را بگیرد که بنابر درخواست اداره کل ورزش استان البرز فدراسیون براساس اساسنامه تصمیم به انتخاب سرپرست برای این هیأت گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دوچرخه سواری استان البرز استان البرز دوچرخه سواری محمود وفایی فدراسیون دوچرخه سواری اداره کل ورزش استان البرز بین المللی رئیس هیأت اخذ مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا