Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، در پیامی اعتماد قاطع نمایندگان مردم به دکتر سیدرضا فاطمی‌امین را به عنوان مدیری آگاه، مجرب و توانمند برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی در پیام خود آورده است: «بی‌تردید در سایه تجارب ارزشمند و مدیریت موثر جنابعالی شاهد گشایش و رفع موانع در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق‌های جدید خواهیم بود و ان شاءالله در سایه همکاری و همراهی همدلانه بخش‌های مختلف وزارتخانه در پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌هایتان اقدامات اساسی انجام خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
 متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند و فرهیخته جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی‌امین، انتخاب جنابعالی که مدیری توانمند، شایسته و آگاه هستید، از سوی ریاست محترم جمهوری برای جایگاه وزارت صنعت، معدن و تجارت و رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به این انتخاب را تبریک عرض نموده و برای شما وزیر محترم آرزوی توفیق از خداوند منان مسالت داریم.
 بی‌تردید در سایه تجارب ارزشمند و مدیریت موثر جنابعالی شاهد گشایش و رفع موانع در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف دستیابی به افق‌های جدید خواهیم بود و ان شاءالله در سایه همکاری و همراهی همدلانه بخش‌های مختلف وزارتخانه در پیشبرد اهداف پیش‌بینی شده در برنامه‌هایتان اقدامات اساسی انجام خواهد یافت.
خانواده صنعت کشور، بویژه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان عضوی مهم از چرخه تولید، خرسند است که سکانداری این بخش از اقتصاد کشور را مدیریتی آگاه از بدنه کارآزموده صنعت، معدن و تجارت عهده‌دار شده است. لذا ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد و توجهی که نسبت به توانمندی جنابعالی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این برهه از زمان داشته‌اند، اطمینان داریم با همکاری سایر اعضای محترم دولت بویژه همراهی شخص رییس جمهور محترم، گشایش‌های قابل توجهی در وضعیت اقتصادی کشور روی خواهد داد و فرصت مغتنمی به ویژه برای صنعت کشور فراهم می‌آید تا تلاش برای سربلندی و شکوفایی اقتصادی، تداوم یابد. 
بی‌تردید جنابعالی آلام و رنج صنعت و تولید را به ویژه در احوالات دشوار کنونی نیک می‌دانید و برنامه‌هایی که برای این وزارتخانه ارایه فرمودید، خصوصا بخشی که متعلق و مرتبط با صنعت خودروی کشور است، دلالت بر این موضوع دارد، لذا بر همه دلسوزان این صنعت فرض است تا در سالی که به درستی از سوی مقام عظمای ولایت به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» مزین شده، در تحقق این برنامه‌ها که غایت و هدفش ارتقای کشور و توسعه آن است، اهتمام ورزند.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن و تجارت وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۱۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال ایران موفق شد در مسابقات کافا به مقام قهرمانی دست پیدا کند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان در تورنمنت کافا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیار خرسندم که قهرمانی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ١٨ سال ایران در تورنمنت کافا با اقتدار به ارمغان آمد و نمادی دیگر از سیر تکاملی ابن رشته در جامعه‌ی بانوان را به منصه‌ی ظهور رساند.

حضور بانوان در عرصه‌ی ورزش و موفقیت در رویدادهای رقابتی بین‌المللی که با عزت، عفت و توانمندی به ثبت می‌رسد، یک نقطه‌ی قوت بزرگ برای ورزش ایران اسلامی است.

فتح جام قهرمانی تورنمنت کافا را ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی همچنین مسئولان فدراسیون فوتبال و علاقمندان به ورزش صمیمانه تبریک می‌گویم و برای این تیم و دیگر تیم‌ها و ورزشکاران بانوان، آرزوی سلامتی و استمرار در افتخارآفرینی دارم.

کد خبر 6091404

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان