Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:54:20 GMT

اعلام نامزدهای نهایی بهترین عکس آب و هوایی سال

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۵۲۹۸

اعلام نامزدهای نهایی بهترین عکس آب و هوایی سال

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی دیجیتال کمرا ورلد (Digital Camera World)، انجمن سلطنتی هواشناسی انگلیس از بین ۸ هزار و ۹۰۰ عکس ارسالی، ۲۱ عکس را به عنوان نامزدهای نهایی بهترین عکس آب و هوایی سال ۲۰۲۱ انتخاب کرد، عکس‌هایی که در کنار هم ویترینی از جادو و قدرت پدیده‌های طبیعی را به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از سه هزار و ۳۰۰ عکاس از ۱۱۴ کشور جهان در دوره حاضر از این رقابت عکاسی شرکت کردند. سوژه عکس‌های فرستاده شده فوق العاده متنوع بود، از ابرهای جذاب و تماشایی و رنگین کمان‌های باشکوه گرفته تا رعدو برق و گردبادهای فرازمینی و حتی تبعات تغییرات اقلیم.

عکس‌های ارسالی با دوربین‌های مختلفی چون نیکون مدل دی ۳۲۰۰، کانن مدل EOS ۵D Mark IV و الیمپوس مدل PEN-F گرفته شده بودند که نشان می‌دهد گرفتن عکس‌های تماشایی مستلزم برخورداری از آخرین مدل دوربین و تجهیزات پیشرفته نیست. امسال مسابقه عکاسی بهترین عکس آب و هوایی برای اولین بار شامل شاخه عکاسی با موبایل نیز بود که بیش از سه هزار و ۲۵۰ عکس در آن شرکت کردند. عکاسان بین ۱۳ تا ۱۷ سال نیز می‌توانستند شانس خود را برای جایزه بهترین عکاس آب و هوایی جوان امتحان کنند.

در ادامه منتخبی از نامزدهای نهایی جایزه «بهترین عکس آب و هوایی سال ۲۰۲۱» را مشاهده می‌کنید:

مسابقه بهترین عکس آب و هوایی سال از ۵ سال گذشته هر ساله به همت انجمن هواشناسی سلطنتی انگلیس در همکاری با اِکیووِدِر (AccuWeather‌)، شرکت آمریکایی ارائه دهنده خدمات پیش‌بینی وضع آب و هوا، برگزار می‌شود. برندگان ششمین دوره از این مسابقه شانس برد جایزه نقدی ۵۰۰ دلاری را خواهند داشت. عنوان بهترین عکاس آب‌وهوایی سال ۲۰۲۰ انجمن سلطنتی هواشناسی انگلیس به عکس بوران (Blizzard) از رودولف سولگان (Rudolf Sulgan) عکاس اهل اسلواکی رسید.

رای‌گیری برای انتخاب برنده بهترین عکس آب و هوایی سال ۲۰۲۱ تا ۲۳ سپتامبر (۱ مهر ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها عکاسی تغییرات آب و هوا عکاس تغییرات اقلیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عکاسی تغییرات آب و هوا عکاس عکاسی تغییرات آب و هوا عکاس تغییرات اقلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این مناظره‌ها همزمان با آغاز رسمی تبلیغات در سیما و صدای شبکه خاوران به روی آنتن می‌رود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!