Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:41:02 GMT

طرح ترافیک در سال آینده تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۹۶۴۳

طرح ترافیک در سال آینده تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر تشکری هاشمی در حاشیه هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره تغییر در طرح ترافیک گفت: امسال در میانه راه هستیم و امکان تغییرات نداریم اما حتماً برای سال آینده با دیدگاه کنترل آلودگی هوا و ترافیک در محدوده مرکزی شهر، نظم و انضباط در رفت و آمد و اطمینان بخشی به مردم و کسانی که کار اضطراری در محدوده مرکزی دارند، طرح ترافیک را در مدل بازنگری شده‌ای مدنظر قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا قیمت طرح ترافیک تغییر خواهد کرد؟ گفت: قیمت‌ها متناسب با شرایط خواهد بود و ممکن است نیاز به افزایش نباشد، کما اینکه الان به نتیجه جدی رسیدیم که برای برخی از موضوعات کاهش نرخ در نظر بگیریم از جمله نرخ عوارض ساختمانی که منجر به بی‌میلی شهروندان در این زمینه شده است، باید برخی جاها منفی و کاهشی باشد و برخی جاها متناسب با نرخ تورم تصمیم گیری شود.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: یکی از مشکلات جدی شهر تهران موضوع ترافیک و آلودگی هواست و البته تاثیرات کرونا و تردد شهروندان در حوزه حمل و نقل است. با توجه به مشخص شدن کمیسیون‌های ۶ گانه شورا به سرعت موضوعات حمل و نقل در کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیک شورای شهر تهران مطرح و تصمیمات جدیدی اخذ خواهد شد. قطعاً کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با بخش‌های مختلف و مراکز علمی و دانشگاهی و کارشناسان ارتباطات تنگاتنگی را برای حل موضوعات حمل و نقلی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: بی تردید توسعه شبکه حمل و نقل عمومی، نوسازی و بازسازی وسایل حمل و نقل عمومی مورد توجه قرار خواهد گرفت. شبکه حمل و نقل عمومی به خصوص در غرب تهران و همچنین نیمه جنوبی تهران باید مورد توجه قرار بگیرد که تقاضا در این بخش بسیار بالاست. به‌زودی تصمیمات جدیدی در حوزه نوسازی و بازسازی در حوزه حمل و نقل اخذ خواهد شد.

کد خبر 5292065 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران کمیسیون عمران طرح ترافیک تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران قوه قضاییه ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا دولت سیزدهم زندان اوین واکسن کرونا پلیس راهور بنیاد شهید و امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان غلامحسین محسنی اژه ای شورای شهر تهران طرح ترافیک حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: خیابان یکم در منطقه ۶ تهران به نام «شیخ احمد تربتی»، اولین روزنامه نگار شهید تاریخ ایران نامگذاری شد.   مهدی زاهدی افزود: این اقدام با توجه به پیگیری‌ها و پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه و پس از تصویب شورای اسلامی شهر تهران انجام شده است.   وی نامگذاری معابر در سطح تربت حیدریه و چند کلانشهر با توجه به اشتراکات فرهنگی موجود را یکی از این اقدامات مهم در حوزه فرهنگی خواند و گفت: قبل از این نیز با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲، خیابانی به نام «حاج آخوند ملاعباس تربتی» در شهر مشهد نامگذاری شده بود.   «شیخ احمد تربتی» روزنامه نگار متولد تربت حیدریه، ملقب به سلطان العلمای خراسانی بود که به دلیل نقد‌های تند علیه محمدعلی شاه، اولین دادگاه مطبوعات برای وی تشکیل شد، اما مورد حمایت علی اکبر دهخدا و جمعی از آزادیخواهان قرار گرفت و تبرئه شد.    وی سرانجام پس از حمله قزاق‌ها به دفاتر روزنامه‌ها، دستگیر و به طرز فجیعی در چاه باغ شاه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند