Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه اتاق اصناف تهران علی رجبی، با اشاره به اینکه، مشکل اصلی صنعت لبنیات، خوراک دام است که علاوه بر نایاب بودن، قیمت بسیار بالایی دارد، گفت:  اگر خوراک دام به موقع و با قیمت مناسب عرضه شود قابلیت آن را داریم که تا ۱۵ سال قیمت لبنیات را ثابت نگه داریم.

وی با تاکید بر اینکه با سخنان چندی پیش محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر ارائه وام و تسهیلات به تولیدکنندگان موافق هستم،گفت: ارائه تسهیلات به دامداران و تولیدکنندگان صنایع لبنی می‌تواند قیمت محصولات لبنی را کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ شرکت لبنی اخطار گرفتند

وی با بیان اینکه قیمت ۹۰ درصد از محصول‌های لبنی ثابت است، افزود: دو شرکت لبنی در روزهای اخیر قیمت محصول های خود را افزایش داده و بابت این اقدام تذکر دریافت کردند.

برچسب‌ها اصناف اتاق تهران پرداخت تسهیلات ستاد تنظیم بازار محصولات لبنی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اصناف اتاق تهران پرداخت تسهیلات اصناف اتاق تهران پرداخت تسهیلات ستاد تنظیم بازار محصولات لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۶۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد

 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر جهاد کشاورزی شِشتَمَد گفت: این تسهیلات در راستای ارتقای درجه و ضریب مکانیزاسیون شهرستان ششتمد در قالب خط اعتباری مکانیزاسیون پیگیری و صرف خرید ماشین آلات کشاورزی و دنباله بندها شده است.

علیرضا هاشم آبادی با بیان اینکه افزایش عملکرد تولید محصولات نیازمند به‌روزرسانی دانش کشاورزان و نوسازی ادوات است، افزود: استفاده از سامانه های نوین در مراحل کاشت تا برداشت، منجر به افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی می شود.

شهرستان ششتمد دارای ۱۶ هزار و ۹۰۰ هکتار کشتزار آبی و بیش از ۲۴ هزار هکتار دیمزار، ۱۶۳ هزار راس دام سبک و ۲ هزار و ۵۶۵ راس دام سنگین است و سالانه ۹۳ هزار تن محصولات زراعی، باغی، دامی و آبزی تولید می کند که مهمترین تولیدات آن گندم، جو، پنبه، زعفران، بادام و پسته است.

در این شهرستان بیش از ۱۱ هزار و ۸۰۳ نفر بهره بردار در بخش کشاورزی و دامپروری فعالیت دارند که از ۱۵۴ حلقه چاه عمیق و نیمه عمیق، ۲۰۰ رشته قنات و ۷۵ دهانه چشمه بهره می برند.

مرکز شهرستان تازه‌تاسیس شِشتَمَد در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • ارائه ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • خسارت جبران‌ناپذیره بهره‌برداران به دلیل کشت غیراصولی پسته
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران