Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی در مراسمی که بعداز ظهر امروز به مناسبت تقدیر از خدمات او برگزار شد؛ اظهار داشت: خدمت عزیزانی که عزیزانشان را در بیماری کرونا از دست دادند تسلیت می‌گویم. من نیازمند جلسه تودیع نیستم زیرا به عنوان سرباز کوچک نظام سلامت مبنای وداع با این نظام را ندارم و هر ساعتی از شبانه روز وزیر بهداشت اراده کنند در خدمت خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من لایق تکریم و قدردانی نیستم و باید از کادر سلامت تقدیر شود.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده خدمتگزاران نظام سلامت به این مراسم آمده‌ام. وقتی نام دکتر عین اللهی آمد، به معاون خود (موهبتی) زنگ می‌زدم و می‌گفتم با روابطی که در مجلس دارید تمام امکانات را به کار بگیرید تا برای ایشان رای اعتماد بالایی فراهم کنید زیرا می‌دانستم ایشان بوی معطر جبهه های دفاع مقدس را با خود دارند. ایشان را به نیک نفسی قبول داشتم و بسیار مشتاق بودم که از خدمت این عزیز در کنار خودم استفاده کنم اما به دلایلی مقدور نشد.

نمکی گفت: من دلم نمی‌خواست وزیر بهداشت شوم. ما‌ه‌ها بود که در سازمان برنامه قسمت عمده بودجه کشور را مدیریت می‌کردیم تا این‌که کار بالا گرفت و به این ساختمان آمدم. از خدا می‌خواستم گرفتار این ساختمان نشوم. من امروز نمی‌خواهم گزارش کار بدهم زیرا هر قدمی که برمیداریم در برگ برگ تاریخ سرزمین ثبت می شود و نیاز به ویترین آرایی نیست اما معاونین ارجمند و رؤسای دانشگاه‌ها تلاش فراوان کردند. ما در سازمان غذا و دارو با یک مافیای شکم گنده و دهن باز روبرو بودیم که برای ما از بین بردن ریشه های آن هزینه‌های زیادی داشت.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعید نمکی کرونا سازمان غذا و دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی ناصحی افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی در اولویت سازمان بیمه سلامت است و مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

وی گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

وی گفت: تأمین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

کد خبر 6091489 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت