Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:26:55 GMT

پیگیری قضایی برای حل مشکلات سایت میگوی گمیشان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۸۸۶۴۷

پیگیری قضایی برای حل مشکلات سایت میگوی گمیشان

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی صبح پنج شنبه در نشست با تولیدکنندگان و سرمایه گذاران سایت میگوی گمیشان اظهارکرد: این سایت تنها صنعت تولیدی قابل توجه مردم این منطقه است و تلاش می کنیم با کمک دستگاه های اجرایی و بانک ها به شکوفایی و توسعه این سایت کمک کنیم.

وی از پیگیری های قضایی برای حل مشکلات این سایت خبر داد، افزود: تامین وثیقه و تضمین برای دریافت تسهیلات بانکی یکی از مشکلات اصلی بود که تولیدکنندگان مطرح کرده و در نشستی که با بانک ها خواهیم داشت موضوع را پیگیری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری گلستان در خصوص تعارض اراضی با مردم محلی منطقه هم گفت: به صورت ویژه در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان با حضور دستگاه های متولی راهکارهای قانونی برای حل این مشکل بررسی و اقدام خواهد شد.

آسیابی اضافه کرد: پیگیری سامانه آبگیر برای تامین آب مورد نیاز مزارع پرورش میگو هم دغدغه دیگر آبزی پروران سایت میگو است که قرار است در نخستین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی این امر با حضور دستگاه های متولی بررسی شود.

وی بر تامین امنیت سرمایه گذاران و تولیدکنندگان این منطقه هم تاکید کرد و گفت: به زودی دادستان حوزه قضایی این شهرستان معرفی می شود که یکی از ماموریت های اصلی وی، حمایت قانونی و قضایی از بخش تولید خواهد بود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گشت های پلیس در منطقه فعال می شود تا از این مزارع سرقت نشود اما باید خود آبزی پروران هم برای حفظ تولیدات خود نگهبان مستقر کنند.

در این جلسه پرورش دهندگان میگو مشکلاتی از جمله تامین اعتبارات و تسهیلات، مشکلات مربوط به تامین آب حوضچه ها با توجه به پسروی شدید دریا و بحث تامین امنیت مجموعه پرورش میگوی گمیشان و نظارت بر بازار فروش میگو را مطرح و خواستار ارائه راهکارهای عملی دراین خصوص شدند.

احمد دستمرد، فرماندار شهرستان گمیشان هم گفت: امسال در مجموعه های مزارع پرورش میگوی گمیشان ۱۳۵ میلیون بچه میگو در ۷۹ مزرعه در حال پرورش است که پیش بینی می شود دو هزار تن میگو از مزارع میگوی گمیشان برداشت شود.

کد خبر 5295114

منبع: مهر

کلیدواژه: گمیشان دادگستری گلستان حیدر آسیابی پرورش میگو ویروس کرونا هفته دولت بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه آتش سوزی تالاب انزلی واکسیناسیون اردبیل قزوین مجلس شورای اسلامی میگوی گمیشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۸۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود

تین نیوز

با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه آهن تلاش هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان بر است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن دورود - خرم آباد با اشاره به اینکه این پروژه یکی از پروژه های مهم و راهبردی لرستان است اظهار داشت : این طرح یکی از مطالبات جدی مردم استان به ویژه مردم خرم آباد است.

استاندار لرستان با بیان اینکه قرارداد ساخت این پروژه سال ۹۱ با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) منعقد و عملیات اجرایی آن همان سال آغاز شد؛ اما در پیچ و خم کمبود اعتبار ماند، افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح تا سال ۹۷، حدود ۳۸ درصد بود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در دولت سیزدهم جزو مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفت، افزود: طی یک سال گذشته این طرح ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شفقت با اشاره به اینکه از سه مسیر سازمان برنامه و بودجه، مولدسازی و فروش نفت برای تامین منابع پروژه راه آهن تلاش هایی صورت گرفته است، بیان کرد: فعالیت اجرایی در این پروژه زمان بر است.

وی به اجرای ۳۳ کیلومتر تونل در این طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه مردم استان انتظار تسریع در روند ساخت این طرح را دارند، از قرارگاه خاتم درخواست بازدید از پروژه را داریم.

وی افزود: برای تامین اعتبار ادامه اجرای طرح مراوداتی بین قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و دولت بوده و املاکی در قالب مولدسازی در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده است که می تواند به مرور از این منابع استفاده کند و این مهم در حال پیگیری است.

شفقت با تاکید بر اینکه حجم اعتبار پروژه بسیار سنگین است، افزود: پیگیر تامین منابع آن هستیم و از گرفتن سهم استان کوتاه نخواهیم آمد.

استاندار لرستان رقم مطالبات قرارگاه خاتم از پروژه راه آهن لرستان را ۸۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • ۷۰ هزار قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت تامین شد
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد