Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر مجیدرضا فرخی رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: بیست و نهمین دوره فلوشیپ کشوری یادگیری الکترونیکی، به صورت مجازی از سوی دانشکده مجازی و قطب علمی آموزش الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حال برگزاری است.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: دوره فلوشیپ یادگیری الکترونیکی با هدف توانمندسازی اعضای هیات علمی و مدرسان دانشگاه‌های کشور در طراحی و مدیریت دروس و دوره‌های الکترونیکی، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز طراحی شده و از سال ۱۳۹۰ تاکنون در حال اجراست و تاکنون که بیست و نهمین دوره آن در حال برگزاری است، بیش از هزار و ۲۰۰ عضو هیات علمی از دانشگاه‌های کشور در این دوره شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این دوره بر اساس شش محور کلی «آشنایی با مفاهیم، مبانی و ملزومات یادگیری الکترونیکی»، «نقش‌ها و وظایف مدرس دوره الکترونیکی»، «آشنایی با سیستم مدیریت یادگیری»، «طراحی آموزشی دروس الکترونیکی»، «انواع تعامل و اصول طراحی بحث گروهی در محیط الکترونیکی»، «ارزشیابی دانشجو در محیط الکترونیکی و فناوری‌های نوین» برگزار می‌شود که هر کدام، مجموعه کارگاه‌هایی را شامل می‌شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اضافه کرد: پس از گذراندن دوره فلوشیپ توسط اعضای هیات علمی، در صورت شرکت در فعالیت‌های یادگیری شامل مشارکت فعال در سیستم مدیریت یادگیری، نشست‌های گفتگو و کلاس مجازی و تدوین و ارائه یک فیلم آموزشی اصیل، بنا بر مصوبه داهلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یک امتیاز دانش پژوهی به فرد ارایه می‌شود و با انجام فعالیت‌های الکترونیکی مانند تهیه محتوای الکترونیکی، برگزاری کلاس مجازی، استفاده از آزمون ساز و تالار گفتگو، امتیازی معادل فعالیت‌های انجام شده برای اساتید محاسبه خواهد شد.

دکتر ناهید ظریف صنایعی مدیر گروه یادگیری الکترونیکی و دبیر علمی این برنامه نیز با اشاره به اینکه فلوشیپ یادگیری الکترونیکی به صورت کاملا مجازی و در قالب ۲۱ نشست آفلاین و ۷ نشست آنلاین تا سیزدهم مهر ادامه دارد، گفت: ۲۷ عضو هیات علمی از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و ۸۴ نفر از دانشگاه‌های علوم پزشکی مجازی، شهید بهشتی، ایران، اصفهان، البرز، اهواز، اردبیل، مازندران، گیلان، شهید صدوقی یزد، خراسان شمالی، استان مرکزی، زاهدان، گلستان، بوشهر، هرمزگان، یاسوج، همدان، لرستان، کردستان، شهرکرد، کاشان، وارستگان، لارستان، گراش، فسا، شاهرود، تربت حیدریه، سبزوار، بابل، آبادان، بهبهان، دزفول، شوشتر، بم و دانشگاه تربیت مدرس، در این دوره نام نویسی کرده‌اند.

او، در آیین آغازین این رویداد که به صورت آنلاین برگزار شد، مطالبی در خصوص نحوه برگزاری دوره و مسیر یادگیری (learning path) که به واسطه آن به صورت هفتگی تمام محتوا‌های آموزشی و فعالیت‌های یادگیری، بر اساس ساختار دوره مرحله به مرحله فراگیران را هدایت می‌کند، ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادگیری الکترونیکی علوم پزشکی علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز یادگیری الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی دوره فلوشیپ هیات علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۴۰۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آموزش اتوماسیون صنعتی به صورتی تخصصی و عملی
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب