Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی از نصب و راه اندازی کفپوش هوشمند تعاملی در ۱۰ دانشگاه کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، علی شریف نژاد در این رابطه اظهار کرد: استفاده از این دستگاه می تواند فضایی نو و رویکرد جدیدی را در بحث فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها و مراکز ورزشی به وجود بیاورد که این کار حاصل زحمات و تلاش های یکی از تیم های استارت آپی مرکز ملی نوآوری فناوری های ورزشی ایران تحت نظر پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی با بیان اینکه تا کنون دستگاه  کفپوش هوشمند تعاملی در مرکز کمیته ملی المپیک نصب و راه اندازی شده است افزود: با حمایت های صورت گرفته از سوی سازمان امور دانشجویان تعداد ۱۰ دستگاه به زودی در ۱۰ دانشگاه کشور نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد با نوآوری های ایجاد شده در این محصول فناورانه حوزه ورزش، شاهد تنوع فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها و مراکز ورزشی و استقبال گسترده دانشجویان و ورزشکاران باشیم.

گفتنی است سیستم حاضر با اهداف گوناگون قابل بهره برداری است که از جمله آن می توان به استفاده در گروه های ورزشکاران حرفه ای و آماتور، تندرستی و سلامت عمومی، کودکان و افراد دارای ناتوانی های ذهنی، سالمندان، بازتوانی حسی و حرکتی، سنجش قابلیت های چابکی و سرعت عکس العمل اشاره کرد و تیم استارت آپی پژوهشگاه در حال توسعه قابلیت های عملکردی و بهبود محصول از نظر کیفیت و مقاومت متریال، راحتی نصب و راه اندازی و سایر پارامترهای فیزیکی و عملکردی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کفپوش هوشمند پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی نصب و راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی روز جمعه در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

کد خبر 6089251

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • تربیت طلبه، یک کار انبیایی از ناحیه خداوند است
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال