Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت:تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان یکی از ۵۳ برنامه شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان است.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پاسدار حمید آرمندیان با اشاره به برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان بیان کرد: دفاع مقدس برگ زرین و نقطه عطف افتخارات مردم این سرزمین است که این دفاع با رهبری امام خامنه‌ای عزیز برای دلباختگان انقلاب اسلامی فصل بی بدیل و بی نظیری از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:دوران دفاع مقدس با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که صهیونیسیم جهانی داشت، پرچمدار عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی شد لذا با اهدا و تقدیم شهیدان والامقام بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک مان، امروز قدرت منطقه و خار چشم دشمنان نظام هستیم و خواهیم بود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان یادآور شد: ۵۳ برنامه مختلف در قالب ۶۰۰ نوع فعالیت همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح رده‌های بسیج و سپاه سراسر استان برگزار خواهد شد. تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ها و محله‌های هرمزگان تحت عنوان «آبروی محله»، روایت گری راویان دفاع مقدس در سطح مسجدها، پایگاه‌ها و گلراز شهدا به صورت حضوری و مجازی و افتتاح طرح‌های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان، برگزاری طرح مواسات و همدلی در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه نوشت‌افزار برای نیازمندان، برپایی ایستگاه‌های سلامت و توزیع بسته‌های بهداشتی، اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک در سرعت بخشی واکسیناسیون علیه کرونا و اهدای خون از دیگر برنامه‌های معاونت حفظ و آثار دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در طول هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ آرمندیان خاطرنشان کرد: همچنین جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در دستورکار است که با تعامل و هم افزایی که بین سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی در هرمزگان مانند سازمان حفظ آثار استان، کنگره سرداران شهید، بنیاد شهید و سایر رده‌های نظامی و انتظامی بتوانیم با کمک همدیگر در قالب کمیته‌های تخصصی هدف مان را به سرانجام برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس کادر درمان مدافعان سلامت هفته دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۰۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از اجرای سه هزار و ۷۰۰ ویژه برنامه بزرگداشت هفته معلم در مدارس، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از هرمزگان ،محمد قویدل در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم اظهار کرد: نواختن زنگ «سپاس معلم» در مدارس، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر فرهنگیان و حضور ۹ معلم برتر استان در دیدار با رهبر معظم انقلاب به عنوان مهمترین برنامه‌های این هفته است.

وی افزود: برگزاری شب شعر فرهنگیان، برگزاری محافل ادبی، نشست کتابخوانی، اعزام معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های هفته معلم در این استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه به تشریح اقدامات شاخص اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان طی سال گذشته گفت: در دور دوم سفر هیئت دولت به هرمزگان، دو هزار میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص پیدا کرد که نسبت به سفر قبلی، افزایش چهار برابری داشت.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته، شش فقره تسهیلات به موسسان مدارس غیردولتی جهت تکمیل طرح‌های ناتمام به مبلغ ۲۴۰ میلیارد ریال پرداخت شد، افزود: همچنین هفت مدرسه غیر دولتی در راستای طرح استانداردسازی و توسعه فضاهای آموزشی مدارس غیر دولتی استان هرمزگان افتتاح شد.

وی از کسب مقام اول توسط اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در شاخص‌های متفاوتی نظیر اجرای پروژه مهر، شوراهای دانش‌آموزی و شاخص‌های اقتصادی وزارتخانه به عنوان بخش دیگری از دستاوردها یاد کرد و گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت در استان هرمزگان از یک هنرستان در سال ۱۴۰۰ به ۲۹ هنرستان در سال جاری رسیده که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در زمینه تأمین فضای آموزشی نیز سال گذشته، ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره‌برداری رسید و تا پایان سال‌جاری نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان احداث می‌شود.

وی با اذعان به اینکه هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم‌سازی دارد، گفت: استان هرمزگان، ۴۳۰ هزار دانش‌آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و ۵۰۰ مدرسه مشغول آموزش هستند.

قویدل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره اینکه تا مهر سال‌جاری سه هزار معلم جدید در استان جذب می‌شود، عنوان کرد: این تعداد، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی در پایان گفت: ۳۰۰ تن از این معلمان جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب خواهند شد.

کد خبر 749242

دیگر خبرها

  • زنگ معلم سپاس در مدارس هرمزگان نواخته شد
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • ۴۰ نفر از معلمان زنجانی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان