Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس با اشاره به بیانیه نمایندگان استان های گلستان و کرمانشاه درباره افزایش قبوض مصرفی مشترکین برق ،گفت : وزارت نیرو موضوع را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 24 شهریور) قوه مقننه بیانیه مجمع نمایندگان استان‌های گلستان و کرمانشاه درباره افزایش قبوض مصرفی مشترکین برق را به شرح زیر قرائت کرد:
«قبوض مصرفی مشترکین برق بین از 3 الی 4 برابر شده است، با عنایت بر مشکلات اقتصادی، معیشتی ، بیکاری و خشکسالی مردم توان پرداخت قبوض مصرفی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت نیرو این موضوع را بررسی و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.»


انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قبوض مصرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • پساب شهری جایگزین آب مصرفی صنایع کرمانشاه شد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • پساب شهری در کرمانشاه جایگزین آب مصرفی صنایع شد
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • تصمیمات نادرست در وزارت کار، چرا دستمزد ۱۴۰۳ اصلاح نمی شود؟!